رمز ارز

اعلام ورشکستگی یک صرافی رمزارزی؛ چه بر سر پول کاربران می‌آید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند روز پس از توقف معاملات، برداشت‌ها و سپرده‌ گذاری‌ها، صرافی ارز دیجیتال Voyager Digital در دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک اعلام ورشکستگی کرد. پرونده ورشکستگی این شرکت نشان از بدهی آن به بیش از ۱۰۰ هزار طلبکار دارد که از ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار از این صرافی طلبکار هستند.
این صرافی ارز دیجیتال پس از تعطیلات در ایالات متحده، وقت خود را برای اعلام ورشکستگی تلف نکرد. Voyager در بیانیه‌ای روز چهارشنبه توضیح داد که این حرکت بخشی از طرح سازماندهی مجدد است. وقتی این طرح اجرا شد، مشتریان را قادر می‌سازد تا دوباره به حساب‌هایشان دسترسی داشته باشند و Voyager پول‌ها را به مشتریان بازمی‌گرداند.
استفان ارلیش، مدیرعامل Voyager همچنین تأیید کرد که مشتریانی که دلار آمریکا در حساب‌های خود دارند، پس از تکمیل فرآیند قانونی می‌توانند به این وجوه دسترسی داشته باشند. ارلیش گفت که احساس می‌کند شرایط اعلامی بهترین مسیر برای مشتریانش با در نظر گرفتن همه عوامل است و اطمینان داد که این حرکت از دارایی‌های روی پلتفرم محافظت می‌کند و Voyager به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
این کارگزاری رمزارزی همچنین اعلام کرد که قصد دارد حقوق کارمندان خود را مانند قبل پرداخت کند و مزایای اصلی و برنامه‌های مشتریان خاص را بدون اختلال ادامه دهد، اگرچه معاملات، سپرده‌ها، برداشت‌ها و پاداش‌های وفاداری به حالت تعلیق باقی خواهند ماند.
نشانه‌هایی مبنی بر اینکه Voyager در سراشیبی سقوط قرار گرفته، پس از انعقاد قرارداد وام ۵۰۰ میلیون دلاری با شرکت تجاری Alameda Research برای پوشش زیان‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض یک سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز به وجود آمد. یک روز بعد، این پلتفرم سقف برداشت روزانه خود را به ۱۰ هزار دلار کاهش داد و سپس در ۱ ژوئیه اعلام کرد که معاملات را به حالت تعلیق در می‌آورد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا