بازی

تاریخ عرضه بازی Valkyrie Elysium لو رفت

تاریخ عرضه بازی Valkyrie Elysium لو رفت

بازی Valkyrie Elysium در کشورهای برزیل و کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرده بود که نشان می‌‌داد به عرضه آن نزدیک هستیم، اکنون تریلر لو رفته از پلی استیشن استور تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است. 

Valkyrie Elysium توسط استودیو تازه کار Soleil ساخته می‌شود و اسکوئر انیکس ناشر آن است. Valkyrie Elysium یک بازی اکشنِ نقش آفرینی است که برای همه پلتفرم‌های اصلیِ موجود در بازار جز ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. 

اکنون تریلر لو رفته نشان می‌دهد که می‌توانید در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ۱۴۰۱) به Valkyrie Elysium دسترسی داشته باشید. شما نقش یک والکری (Valkyrie) را برعهده دارید که باید جهان را نجات دهد. تریلر زیر سه شخصیت جدید هم را به طرفداران معرفی می‌کند که می‌توان از آن‌ها در مبارزات استفاده کرد.

تریلر بالا همچنین نیزه را به سلاح جدید به ما نشان می‌دهد و از چند باس فایت مختلف پرده برمی‌دارد. شما همچنین می‌توانید برای چند لحظه اودین و گرگ بزرگی که احتمال فنریر است را مشاهده کنید. اسکوئر انیکس و استودیو Soleil هنوز به تریلر لو رفته واکنش نشان نداده‌اند ولی تکذیب جزئیات آن کار سختی به نظر می‌رسد. 

بازی اکشن و نقش آفرینی Valkyrie Elysium در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ به بازار عرضه می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا