رمز ارز

دیفای در بیت کوین، در دسترس‌تر از همیشه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم مولتی چین (Multichain‌) که یک پلتفرم بین زنجیره‌ای (Crosschain) است، ادغام Rootstock (RSK)، یک پروتکل قرارداد هوشمند مبتنی بر بیت کوین را با اکوسیستم خود اعلام کرد. این اقدام به کاربران، امکان مبادله اتریوم، USDC، BUSD، BNB و WBTC بین RSK، اتریوم و زنجیره بایننس را با ساختن پل می‌دهد.
بر اساس این اعلامیه که دیروز منتشر شد، مولتی چین این ادغام را نقطه عطف مهمی برای خود دانسته است؛ چراکه به این وسیله، دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi در بیت کوین، امنیت بیشتر و کاربری‌های جدید را برای کاربران فراهم کرده است. به عبارت دیگر، این ادغام، RSK را قادر می‌سازد که بیت کوین را به اکوسیستم مولتی چین بیاورد و در عین‌ حال، دسترسی به بازارهای جدید را نیز فراهم کند. زنجیره جانبی RSK اولین زنجیره مبتنی بر بیت کوین است که در مولتی چین گنجانده شده است.
مولتی چین گفته است که این ادغام، مزایایی اساسی نیز برای سازندگان برنامه دارد. به‌ عنوان‌ مثال، آن‌ها دیگر مجبور به ساختن پل به بازارهای قابل آدرس‌دهی و اصلی با صرف وقت، پول و انرژی نمی‌شوند. همچنین، آنها خیلی سریع می‌توانند پلتفرم‌های جدید مبتنی بر RSK را مارکتینگ کنند.
مولتی چین گفته است در هفته‌ها و ماه‌های آینده زنجیره‌ها و توکن‌های بیشتری را به شبکه RSK اضافه خواهد کرد. پروتکل قابلیت همکاری anyCall‌ نیز توسط مولتی چین آپدیت شده که امکان نام‌گذاری قراردادها و ارتباطات بین زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. anyCall ابزاری ارزشمند برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز بین زنجیره‌ای است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا