بازی

ریمیک بازی Lollipop Chainsaw معرفی شد

ریمیک بازی Lollipop Chainsaw معرفی شد

شاید خیلی‌ها با نام بازی Lollipop Chainsaw آشنایی نداشته باشند، اما ساخته استودیو Grasshopper Manufacture، یک دهه پیش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود.

کمپانی Kadokawa Games ناشر دو تا از بازی‌های این استودیو یعنی Lollipop Chainsaw و Killer is Dead بود. اکنون یوشیمی یوسادا (Yoshimi Yasuda)، مدیرعامل کادوکاوا گیمر، از این شرکت جدا شده و کمپانی خودش به نام Dragami Games را تاسیس کرده است. او ریمیک بازی Lollipop Chainsaw را به عنوان اولین پروژه شرکت خود انتخاب کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیدهترکیب طلایی دارک سولز و زلدا
بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیده

متاسفانه عوامل مختلفی باعث شد که طرفداران دیگر به راحتی نتوانند Lollipop Chainsaw را بازی کنند و سال‌های زیادی است که قادر به دسترسی به این بازی روی کنسول‌های فعلی نیستند. این بازی برای ما بسیار ارزشمند است و نمی‌خواهیم آن را در برزخِ بلاتکلیفی رها کنیم.

به این ترتیب، ما مالکیت معنوی Lollipop Chainsaw را از Kadokawa Games خریداری کردیم و تصمیم گرفتیم آن را بازسازی کنیم.

با وجود اینکه توسعه دهندگان اصلی روی این بازسازی کار می‌کنند، اما این پروژه تفاوت‌هایی با نسخه اصلی خواهد داشت. از آنجایی که کنسول‌های فعلی سخت افزار قوی‌تری دارند، استودیو سعی می‌کند گرافیک واقع گرایانه‌تری برای بازی طراحی کند. همچنین بازی اصلی از ۱۵ آهنگ لایسنس شده استفاده می‌کرد که نمی‌توان همه آن‌ها را بازگرداند.

به نظر نمی‌رسد که گویچی سودا (Goichi Suda) یا سودا ۵۱ در ساخت این ریمیک نقش داشته باشد. جیمز گان پیش از کارگردانی سری فیلم Guardians of the Galaxy، داستان بازی Lollipop Chainsaw را نوشته بود. این بازی به کارگردانی گویچی سودا در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ به بازار عرضه شد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا