رمز ارز

کنسول‌های بازی مجهز به NFT وارد بازار می‌شوند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Polium که خود را به ‌عنوان سازنده محصولات و زیرساخت‌ها برای بازی‌های Web3 معرفی می‌کند، اعلام کرده که قصد دارد اولین کنسول بازی را راه‌اندازی کند که از چندین بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی خواهد کرد. کنسول “Polium One” که در ۳ جولای معرفی شد، برای عرضه اولیه در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده و از اتریوم، سولانا، پالیگان، بی ان بی، هارمونی و ایاس پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر، تنها مشخصات ذکرشده برای کنسول این است که از رزولوشن Ultra HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این شرکت می‌گوید که جامعه ارزهای دیجیتال به آنها در ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزار کنسول کمک می‌کند و افزود که در چند ماه آینده، یک نمونه اولیه کاربردی خواهد داشت.
طبق گزارش‌ها، این کنسول دارای کیف پول رمزارزی چند زنجیره‌ای بوده و کنترلر یک دکمه کیف پول برای کاربران خواهد داشت تا آنها بتوانند معاملات خود را به صورت کارآمدتر انجام دهند. امنیت و تأیید تراکنش‌های کنسول نیز از طریق اسکنر اثر انگشت روی کنترلر فعال و تأمین خواهد شد.
این شرکت قصد دارد ۱۰ هزار کنسول را برای دارندگان و شرکای Polium Pass برای شروع عرضه کند و تعداد بیشتری آن برای عموم مردم، در سه ماهه سوم ۲۰۲۵ تولید خواهد شد.
این شرکت قبلاً به دلیل شبیه بودن لوگوی خود به کنسول محبوب دیگری، با انتقاداتی مواجه شده بود. با این حال، Polium گفته که این لوگو را کپی نکرده و در حال ایجاد یک لوگوی جدید و منحصربه‌فرد است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا