رمز ارز

شکست ترا، سکوی پرتاب آن شد!

زمان مطالعه: دقیقه

وبسایت معروف کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، با انتشار فهرستی مشخص کرده است که کاربران حوزه کریپتو، بیشتر به کدام رمزارزها علاقه داشته و بیشتر کدام‌یک از آنها را جست‌وجو می‌کنند.
بر اساس داده‌های این وبسایت، رمزارز ترا کلاسیک (LUNC) که پروژه آن در ماه می سقوط وحشتناکی را تجربه کرد، در صدر این لیست قرار دارد. اگرچه این رمزارز با یک افت ۴٫۸ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰٫۰۰۰۱۱۹۷ دلار معامله می‌شود، اما داده‌ها حاکی از آن هستند که قیمت این رمزارز در یک هفته گذشته و در یک ماه گذشته، به ترتیب ۳۷٫۲۶ درصد و ۳۹٫۷۶ درصد رشد داشته است.
پس از ترای کلاسیک، توکن استپن (GMT)، رمزارز اختصاصی بازی درآمدزای استپن قرار دارد که با یک رشد تقریبا ۱۷ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۹۳۱۱ دلار معامله می‌شود.
پس از آنها، میم کوین محبوب شیبا (SHIB)، پادشاه رمزارزها بیت کوین (BTC)، توکو توکن (TKO) و استیبل کوین ترا کلاسیک یواس‌دی (USTC)، در جایگاه‌های سوم تا ششم قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که استیبل کوین شکست‌خورده USTC نیز در یک ماه گذشته، یک رشد ۲۵۹ درصدی داشته است.
جایگاه هفتم این لیست نیز به اتریوم (ETH) اختصاص یافته که با رشد ۹ درصدی خود نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱،۱۴۵ دلار معامله می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین مارکت کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا