رمز ارز

بدترین روزها برای اتریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارشی که اخیراً توسط شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال کریپتو کامپر (CryptoCompare) منتشر شده است، میزان دارایی‌های تحت مدیریت شبکه اتریوم در ماه ژوئن ۴۶.۷ درصد سقوط کرده و به ۴.۵۴ میلیارد دلار رسیده است.
اتریوم اخیراً بدترین سه ماهه خود را ثبت کرده و از ماه آپریل تاکنون شاهد سقوط ۶۷ درصدی بوده است. قیمت این ارز دیجیتال در ۱۸ ژوئن حتی تا ۸۸۱ دلار کاهش یافت.
به طور کلی، جریان خروجی خالص هفتگی یک رکورد جدید با میانگین ۱۸۸ میلیون دلاری را ثبت کرد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران سازمانی از کاهش سریع قیمت‌ها بسیار ناراضی بوده و خشمگین شده‌اند.
ماه گذشته دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) مرتبط با صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) با وخیم‌تر شدن شرایط بازار ۵۲ درصد سقوط کردند، اما خدمات مالی مرتبط با معاملات شورت بیت کوین از قتل عام بازار کریپتو سود برده و به طور متوسط هر هفته ۳۳.۲ میلیون دلار کسب کردند.
در همین حال، حجم معاملات بین خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در ماه گذشته ۷.۱۶ درصد کاهش یافت. صندوق بیت کوین تراست (GBTC) گری اسکیل نیز همانطور که انتظار می‌رفت، بیشترین معامله را داشت و میانگین حجم روزانه ۱۲۵ میلیون دلار را ثبت کرد و رشد تقریبا ۱۸ درصدی داشت اما گری اسکیل اتریوم تراست (GETH) با کاهش ۲۵ درصدی در حجم معاملات مواجه شد و نتوانست از این روند نزولی جلوگیری کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا