بازی

اولین کنسول بازی NFT معرفی شد

اولین کنسول بازی NFT معرفی شد

به تازگی کنسول جدیدی با هدف بازی بر بستر Web 3 معرفی شده که بلافاصله با واکنش‌های برخی از بازیکنان و فعالان حوزه NFT روبرو شده است.

شرکت وب ۳ پولیوم ادعا می‌کند که سیستم Polium One آن‌ها «اولین کنسول بازی چند زنجیره‌ای جهان» خواهد بود که توانایی اجرای بازی‌های ساخته شده بر بلاک‌چین‌های مختلف را خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟

پولیوم ادعا می‌کند:

این کنسول قدرت کافی برای اجرای بازی‌های سنگین خواهد داشت و استفاده از آن برای گیمرهای سنتی که Web 3 را درک نمی‌کنند، آسان خواهد بود.

این کنسول که به گفته پولیوم در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، تنها توسط بازیکنانی قابلیت پیش‌خرید خواهد داشت که Polium Pass را خریداری کرده باشند، یک NFT در شبکه اتریوم که ۱۰ هزار عدد از آن ساخته خواهد شد.

طبق گفته پولیوم، کنترلر این کنسول شامل یک اسکنر اثر انگشت برای امنیت و یک دکمه کیف پول برای دسترسی سریع بازیکنان به کیف پول چند زنجیره‌ای کنسول است که برای تجارت، مبادله، شرط‌بندی و دریافت ارزهای دیجیتال طراحی شده است.

علیرغم اعتراف Polium مبنی بر اینکه تنها چهار نفر روی این سخت افزار کار می‌کنند، آن‌ها ادعا کردند که این کنسول قادر به اجرای 8K HDR با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و قابلیت رهگیری پرتو خواهد بود.

این اعلامیه با انتقادات و شک و تردیدهای بسیاری از سوی بازیکنان مواجه شده که در بهترین حالت هنوز در مورد شایستگی بازی‌های بلاک‌چین متقاعد نشده‌اند و در بدترین حالت معتقدند که این یک کلاهبرداری است.

برخی همچنین اشاره کردند که به نظر می‌رسد لوگوی کنسول برداشتی وارونه از لوگوی GameCube است. این شرکت در توییتر پاسخ داد:

به نظر آشنا است، اما GameCube یک G دارد و مکعب نشان دهنده نام آن‌ها است. مکعب ما نشان دهنده بلاک‌چین است و P مخفف Polium است.

NFT

البته آن‌ها در بیانیه‌ای که بعدا منتشر کردند اظهار کردند «از لوگوی GameCube نینتندو کپی نکردیم. اما یک تصویرگر جدید استخدام می‌کنیم تا لوگوی اوریجینال‌تری برای ما طراحی کند».

در رابطه با عدم وجود هیچ بازی تایید شده، پولیوم گفت:

بازی‌هایی برای کنسول وجود خواهد داشت و به زودی اطلاعیه‌های آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر با توسعه‌دهندگان بازی صحبت می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا