بازی

Diablo Immortal روزانه بیش از ۱ میلیون دلار درآمد دارد

Diablo Immortal روزانه بیش از ۱ میلیون دلار درآمد دارد

علیرغم انتقادهایی که نسبت به مدل پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Diablo Immortal وجود دارد، این بازی توانسته روزانه بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشد.

این موضوع بر اساس داده‌های AppMagic به دست آمده که توسط MobileGamer.biz منتشر شده است. با توجه به این داده‌ها، بازی موبایل فرنچایز دیابلو که ماه گذشته منتشر شد، جریان درآمدی ثابت و خوبی داشته است.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

درآمد این عنوان کمی بیش از یک هفته پس از عرضه به اوج خود رسید و بلیزارد ۲.۴ میلیون دلار کسب کرد. با این وجود، در حال حاضر، پس از گذشت یک ماه از انتشار بازی و با وجود احساسات منفی بازیکنان پیرامون آن، Diablo Immortal همچنان بیش از ۱ میلیون دلار در روز به دست می‌آورد.

این بازی که در ماه گذشته از مرز ۱۰ میلیون دانلود عبور کرد، بازیکنان را عملا مجبور می‌کند تعداد زیادی از آیتم‌ها را از فروشگاه درون بازی خریداری کنند. دو هفته پیش نیز خبر رسیده بود که Diablo Immortal در دو هفته اول عرضه خود بیش از ۲۴ میلیون دلار برای بلیزارد درآمد داشته است.

علیرغم عملکرد درآمدی قوی، این بازی با واکنش بسیار منفی کاربران مواجه شده است. در اوایل این ماه، امتیاز کاربران متاکریتیک بازی به ۰.۲ از ۱۰ کاهش یافت تا کمترین امتیاز تاریخ وب‌سایت رقم بخورد.

این واکنش منفی شامل گزارشی بود که در آخر هفته عرضه بازی منتشر شد و محاسبه کرده بود که ارتقای کامل یک شخصیت در بازی ممکن است تا ۱۱۰ هزار دلار برای بازیکنان هزینه داشته باشد.

Diablo Immortal

همانطور که در Reddit مشخص شده، سطح کاملی از ارتقاها وجود دارد که تنها زمانی باز می‌شوند که بازیکن موفق شود جواهرات ۵ ستاره خود را به رتبه ۱۰ برساند. طبق این موضوع برآورد می‌شود که انجام این کار تا ۴۰ هزار دلار در لوت باکس‌ها هزینه داشته باشد.

مدت کوتاهی پس از عرضه، وایات چنگ، کارگردان بازی در توییتر ادعا کرد که واکنش‌ها به بازی «بر اساس اطلاعات نادرست پیرامون آن» بوده است.

مطلب پیشنهادی:تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپاندروید، ویندوز، پیوندتان مبارک!
تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپ


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا