بازی

شبیه‌ساز PS3 روی پلی استیشن ۵ ممکن به نظر می‌رسد

شبیه‌ساز PS3 روی پلی استیشن ۵ ممکن به نظر می‌رسد

سونی پتنت و اختراع جدیدی را ثبت کرده است که با آن سخت افزارهای قدیمی از جمله لوازم جانبی و کنسول‌های دستی این کمپانی با پلی استیشن ۵ سازگار می‌شوند. 

این پتنت نشان می‌دهد که سخت افزارهای قدیمی سونی از جمله کنترلر مدیا، دوال شاک، کنسول دستیِ PSP Go از طریق شبیه‌ساز روی PS5 قابل استفاده هستند. تصاویر زیر شامل یک دوال شاک، یک کنترلر مدیا، ماوس پلی استیشن، EyeToy، دسته پلی استیشن موو و یک مموری کارت می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان
جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان

سونی چندین سال است که بیشتر اجزای لیست بالا را کنار گذاشته و اخیرا تنها از دسته پلی استیشن موو برای کنترل هدست واقعیت مجازی این شرکت استفاده شده بود. نکته جالب این است که این لوازم جانبی بیشتر به دوران پلی استیشن ۳ تعلق دارند که تلاش سونی برای شبیه‌سازی این سیستم را نشان می‌دهد.

پتنت جدید پلی استیشن ۵

شبیه ساز این وسایل جانبی روی پلی استیشن ۵ از لحاظ عملی چندان کاربردی نیست، چون دیگر نمی‌توان آن‌ها را در بازار پیدا کرد. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که سونی در تلاش است تا کاربرد آن‌ها را به صورت نرم‌افزاری شبیه‌سازی کند.

در حال حاضر بازی‌های پلی استیشن ۳ تنها از طریق استریم در دسترس بازیکنان قرار دارند. از این رو شاید در آینده نزدیک بازی‌های PS3 را بتوان روی پلی استیشن ۵ دانلود و اجرا کرد. پلی استیشن پلاس با سه نوع اشتراک مختلف خود هم‌اکنون در سراسر جهان در دسترس قرار دارد و صدها بازی قدیمی و جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


معرفی ویدئویی مانیتور گیمینگ MSI مدل Optix G27CQ4

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا