بازی

بانجی و NetEase روی یک بازی FPS جدید برای موبایل کار می‌کنند

بانجی و NetEase روی یک بازی FPS جدید برای موبایل کار می‌کنند

به تازگی فاش شده که بانجی (Bungie)، استودیو سازنده دستینی و هیلو، به همراه NetEase، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری چینی، در حال کار روی یک بازی موبایل شوتر اول شخص هستند.

این اطلاعات بر اساس پروفایل لینکدین یکی از هنرمندان NetEase Games به دست آمده که با همکاری بانجی به توسعه «یک بازی موبایل FPS اعلام نشده» کمک کرده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State

یک منبع آگاه از برنامه‌های توسعه NetEase اعلام کرده که این استودیو در حال کار روی یک بازی جدید دستینی (Destiny) است. این عنوان بیش از دو سال است که در دست ساخت قرار دارد. همچنین گفته شده که این بازی به پرچمدار فعلی بانجی، دستینی 2 مرتبط نیست.

سال گذشته نیز TGP گزارش داده بود که بانجی ممکن است روی یک بازی موبایل با NetEase Games کار کند، زیرا این استودیو چندین لیست شغلی را برای یک عنوان بزرگ موبایل در فرنچایز دستینی منتشر کرده بود.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که بانجی به ساخت موتور بازی‌های موبایل برای «دسترسی به بازیکنان در پلتفرم‌های iOS و Android» علاقه دارد. NetEase Games در ساخت بازی‌های موبایل متخصص است و چندین بازی بزرگ همچون Identity V و Diablo Immortal را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل بانجی، پیت پارسونز، اعلام کرد که این شرکت چینی «تجربه قابل توجهی در تلفن همراه دارد که آن‌ها ندارند» و این همکاری اجازه می‌دهد «ایده‌های جدیدی را پرورش دهند».

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانیدمیدان نبرد بیست میلیون نفری!
راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانید

جدا از بازی موبایل، بانجی همچنین به دنبال این است که فرنچایز دستینی را به فیلم و سریال‌های تلویزیونی گسترش دهد. فهرست مشاغل اخیر استودیو در فروردین ماه نشان داد که استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سریال انیمیشنی از دستینی است.

به نظر می‌رسد که این فرصت شغلی، گام دیگری از تلاش‌های مستمر بانجی به سمت پروژه‌های بین‌رسانه‌ای (Transmedia) باشد. در بهمن ماه سال گذشته گزارش شد که دریک سای، کارگردانی که قبلاً در Riot Games در بخش انیمیشن‌های کوتاه League Of Legends کار می‌کرد، به بانجی پیوسته است.

بانجی

هیروکی توتوکی، مدیر ارشد مالی سونی، هنگام گفتگو در مورد خرید استودیو بانجی به مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار فاش کرد که توسعه‌دهنده Destiny در حال کار بر یک «IP جدید بزرگ» است و این شرکت قصد دارد از تجربه بانجی در فضای لایو-سرویس در آینده استفاده کند.

بانجی همچنین در حال استخدام یک کارگردان خلاق برای کار روی یک بازی اکشن سوم شخص جدید است. این استودیو به طور علنی اعلام نکرده است که بعد از Destiny 2 روی چه چیزی کار می‌کند، اما چندین بار گفته است که قصد دارد حداقل یک IP جدید را تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار کند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا