بازی

تولید فیلم Dune: Part Two این ماه در ایتالیا آغاز می‌شود

تولید فیلم Dune: Part Two این ماه در ایتالیا آغاز می‌شود

فیلم Dune: Part Two که چند روز پیش خبر رسید با یک ماه تاخیر، در نوامبر سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، به زودی تولید خود را در کشور ایتالیا آغاز می‌کند.

مراحل پیش فیلمبرداری در سکونتگاه Altivole ایتالیا آغاز می‌شود و فیلمبرداری آن در «مقبره بریون» طراحی شده توسط کارلو اسکارپا انجام می‌شود. تولید اصلی با حضور بازیگران فیلم در بوداپست، مجارستان اواخر این ماه در ۲۱ جولای (۳۰ تیر) آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

فیلم Dune: Part Two بار دیگر توسط دنی ویلنوو کارگردانی خواهد شد. همچنین بازیگرانی مانند تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم و زندیا یک بار دیگر در آن حضور خواهند داشت. لئا سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و فلورنس پیو از جمله بازیگران جدید فیلم هستند.

اولین قسمت از دنیای Dune با وجود اینکه اکران آن با اولین روزهای بازگشت علاقه‌مندان به سینما مصادف شده بود و به طور همزمان در شبکه استریم HBO Max پخش شده بود، در باکس آفیس جهانی توانست ۴۰۱.۸ میلیون دلار فروش کند.

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر اکران فیلم‌ها به روال سابق پیش از کرونا بازگشته و هر فیلم بزرگ با حداقل ۴۰۰۰ سالن سینما اکران می‌شود، می‌توان انتظار فروش بسیار بهتری را برای قسمت دوم در پاییز سال آینده داشت.

Dune: Part Two

این فیلم در Rotten Tomatoes توانست ۸۳٪ رضایت منتقدان و ۹۰٪ رضایت تماشاگران را دریافت کند. ستایش فیلم به سمت کارگردانی ویلنوو، ماهیت غوطه‌ورانه، مقیاس بالا و وفاداری به منبع اصلی آن بود. تحسین منتقدان از این فیلم به جوایز مختلفی از جمله شش جایزه اسکار و پنج جایزه بفتا منجر شد.

در کنار ساخت دنباله، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت فرقه بنی جزیره با عنوان Dune: The Sisterhood نیز در حال ساخت است. Dune: Part Two ابتدا برای اکران در اکتبر ۲۰۲۳ تعیین شده بود که اکنون در روز ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲)  اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا