بازی

استودیو جدید الکترونیک آرتز برای بازی تک‌نفره آینده Battlefield در حال استخدام است

استودیو جدید الکترونیک آرتز برای بازی تک‌نفره آینده Battlefield در حال استخدام است

الکترونیک آرتز در حال استخدام اعضای جدیدی برای استودیو جدید مستقر در سیاتل خود است تا روی بازی تک نفره آینده بتلفیلد (Battlefield) کار کنند.

طبق توضیحات این آگهی شغلی، استودیو الکترونیک آرتز به دنبال ساخت «داستان‌های باارزش و هیجان‌انگیز با شخصیت‌هایی به‌یاد‌ماندنی و تجربیات تاثیرگذاری در دنیای Battlefield» است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن

همچنین نقش موردنظر این استودیو که یک مدیر طراحی برای هدایت بخش تک نفره این مجموعه است، وظایفی مانند «طراحی ماموریت، روایت، مکانیک بازی و سیستم‌های آن» را خواهد داشت تا بهترین تجربه ممکن برای طرفداران ارائه شود.

با این وجود، می‌توان ادعا کرد که بازی آینده سری بتلفیلد، که گفته می‌شود هنوز مراحل اولیه توسعه خود را طی می‌کند، بار دیگر دارای یک کمپین تک نفره کامل خواهد بود.

بتلفیلد

استودیو جدید الکترونیک آرتز که سال گذشته تاسیس شده بود، تاکنون «مارکوس لهتو» خالق فرنچایز Halo در استودیو بانجی را به استخدام خود درآورده بود که نقش کارگردان هنری و خلاق بازی‌های این سری را برعهده داشته است. همچنین این دومین استودیو EA در این منطقه است. قبلا استودیو دیگری تحت هدایت رئیس سابق Monolith Productions تشکیل شده که گفته می‌شود روی یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز کار می‌کند.

در همین رابطه، اخیرا ربکا کوتاز (Rebecka Coutaz)، مدیر کل استودیو دایس، در مصاحبه‌ای با GamesIndustry گفته بود که تمام تمرکز آن‌ها روی سری بازی‌های Battlefield است.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]بازی‌هایی که دوستشان خواهید داشت
بهترین بازی‌های الکترونیک آرتز برای موبایل [تماشا کنید]


 معرفی ویدئویی مانیتور گیمینگ MSI مدل Optix G27CQ4

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا