بازی

راه حلی برای کسب اچیومنت‌ خراب بازی Quarry پیدا شد

راه حلی برای کسب اچیومنت‌ خراب بازی Quarry پیدا شد

دسترسی به یکی از اچیومنت‌ها یا تروفی‌های بازی Quarry برای همه بازیکنان ممکن نیست، ولی فردی توانسته راهی برای حل این مشکل پیدا کند. 

با وجود اینکه چند هفته از عرضه Quarry به بازار گذشته، اما تاکنون آپدیتی برای رفع مشکل اچیومنت‌ آن منتشر نشده است. کمپانی 2k نیز به عنوان ناشر به مشکل فنی اچیومنت Hard Pass اشاره کرده، اما عجیب است که استودیو سوپرمسیو تاکنون راه حلی برای آن پیدا نکرده است. 

از این رو بازیکنان Quarry دست به کار شده و فردی با نام کاربری JovialTrash4335 در سایت trueachievements یک راه حل مناسب ارائه داده است. برای به دست آوردن این اچیومنت باید در هر چپتر، یک کارت تاروت پیدا کنید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر اما باید بازی را ذخیره کرده و از آن خارج شوید. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک که باید تماشا کنیدبه مناسبت سالگرد تولد استاد وحشت
بهترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک که باید تماشا کنید

بازی Quarry

چند روز پیش همچنین اعلام شد که در ساخت بازی The Quarry از تکنولوژی فیلم Avengers استفاده شده بود. Digital Domain یک استودیو بسیار مشهور است که در توسعه بازی نقش بسیار مهمی داشت و ابزار Masquerade برای خلق انیمیشن‌های صورت بسیار باکیفیت استفاده کرده بود. 

بازی ترسناک The Quarry هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد lastech از آن هم در مطلب «بررسی بازی The Quarry» مطالعه کنید. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا