رمز ارز

پروژه تبدیل بزرگ‌ترین جوامع فرهنگی جهان به توکن NFT

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رائول پال (Raoul Pal)، سرمایه‌گذار بزرگ و مدیرعامل شرکت ریل ویژن (Real Vision)، اعلام کرد که یک کسب‌وکار جدید را در وب ۳ تاسیس کرده است. به گفته پال، این کسب‌وکار جدید که ScienceMagic.Studios نام دارد، یک استودیوی سرمایه‌‌گذاری توکنی است که قرار است با بزرگترین جوامع و برندها همکاری کند. او می‌گوید ماموریت این شرکت «توکنیزه کردن بزرگترین جوامع فرهنگی جهان، از جمله موسیقی، مد، فیلم/ کتاب/ تلویزیون و ورزش، با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، توکن‌‌های اجتماعی و متاورس است.
طبق گزارش‌ها، از جمله سرمایه‌گذاران بزرگ این شرکت جدید، می‌توان به Liberty City Ventures، Coinbase Ventures، DCG، Brevan Howard Digital و غیره، اشاره کرد.
پال اخیرا پیش‌بینی‌هایی درباره نابودی عظیم ثروت انجام داده که به گفته او، می‌تواند تغییرات شدیدی را در چشم‌انداز مالی ایجاد کند. به گفته پال، در چنین وضعیت اقتصادی‌ای که برای مقابله با رکود احتمالی، انتخاب‌های محدودی وجود دارد، بهترین گزینه برای نسل جوان این است که ثروت خود را به بازارهای رمزارز و فناوری تخصیص دهند؛ چون او معتقد است این دو، تنها دارایی‎ای هستند که می‌توانند با کاهش ارزش پول، دوام بیاورند. البته پال، ضمن اشاره به عملکرد بهتر این دارایی‌ها، این نکته را هم خاطرنشان می‌کند که آنها پرخطرتر و ناپایدارتر هم هستند.
ماه گذشته، این سرمایه‌گذار کلان گفته بود که اگرچه بازار کریپتو هنوز ممکن است با چالش‌های زیادی مواجه شود، اما روند کلی آن در بلندمدت صعودی است و او رکود اخیر بازار را به عنوان فرصتی برای خرید بیشتر می‌داند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا