رمز ارز

پرداخت هزینه غذا با دوج کوین و شیبا!

زمان مطالعه: دقیقه

هولدرهای شیبا و دوج کوین اکنون می‌توانند با استفاده از این دو میم کوین محبوب، هزینه‌های غذای خود در اوبر ایتس را از طریق سرویس پرداخت بیت پی (BitPay) پرداخت کنند.
با توجه به پست‌های بیت پی در شبکه‌های اجتماعی، از آن‌جایی که اوبر ایتس هنوز پرداخت مستقیم ارز دیجیتال را نمی پذیرد، این روش پرداخت منحصر به کارت‌های مختلف بیت پی می‌باشد. روش‌های پرداخت جایگزین بیت پی نیز شامل شرکت همکار و شریک بیت پی یعنی منیوفای (Menufy) می‌باشد که پرداخت‌ها را از کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌پذیرد.
پذیرش روش پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال همچنان در حال رشد است. در هفته‌های اخیر، ساعت‌سازهای لوکس و سرشناسی مانند تگ هویر (Tag Heuer)، هابلوت (Hublot) و بریتلینگ (Breitling)، اعلام کردند که ارزهای دیجیتال را از طریق اپلیکیشن پرداخت بیت پی می‌پذیرند.
علاوه بر این و به گفته سنتیمنت (Santiment)، فعالیت آدرس‌های شیبا و دوج کوین به بالاترین سطح ۷ هفته‌ای رسیده است. این شرکت تحلیلی درون زنجیره‌ای در توییتی می‌نویسد:

دوج کوین و شیبا شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت‌های شبکه خود هستند. به ویژه در ۱۰ روز گذشته، دوج کوین و شیبا به ترتیب شاهد افزایش ۳۲ و ۳۵ درصدی تعاملات شبکه خود بوده‌اند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در زمان انتشار این خبر، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۹۹ دلار و دوج کوین با قیمت ۰٫۰۶۵ دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا