رمز ارز

ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین: از شایعه تا واقعیت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در چند هفته اخیر، صنعت ارزهای دیجیتال با چالش‌های زیادی مواجه بوده است. برای مثال، Celsius، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های وام‌دهی متمرکز، هنوز گزینه برداشت‌ وجوه را فعال نکرده و صندوق سرمایه‌گذاری Three Arrows Capital هم رسما اعلام ورشکستگی کرد. در این میان، شایعاتی هم به گوش می‌رسند مبنی بر این‌که، صرافی رمزارزی KuCoin نیز ورشکسته شده است.
جریان از این قرار است که یک حساب کاربری ناشناس در توییتر که توجه زیادی را به خود جلب کرده، اخیراً از کاربران خواست تا فوراً وجوه خود را از صرافی KuCoin برداشت کنند؛ چون این صرافی ممکن است به‌زودی تمام کاربران را از برداشت وجوه خود منع کند. ظرف تنها چند ساعت، این توییت صدها بازتوییت و هزاران لایک دریافت کرد. از سوی دیگر، اظهارات اخیر سم بنکمن-فرید، مدیرعامل صرافی FTX، با این مضمون که «برخی از صرافی‌ها هم هستند که در حال حاضر به صورت مخفیانه ورشکسته شده‌اند»، به این شایعات دامن زد.
در پاسخ، جانی لیو، مدیرعامل KuCoin، به سرعت این شایعات را رد کرد و ادعا کرد که این صرافی به فعالیت‌های معمول خود ادامه داده و حتی، یکی از معدود پلتفرم‌هایی است که هنوز نیروی جدید استخدام می‌کند. وی در ادامه از کاربران خواست که مراقب این شایعات غلط باشند و خاطرنشان کرد که این صرافی هیچ ارتباطی با هیچ‌یک از پروژه‌های رمزارزی شکست‌خورده، ندارد.
لیو همچنین گفت که با جمع‌آوری ۱۵۰ میلیون سرمایه در ماه می، ارزش ذخایر خود را به ۱۰ میلیارد دلار رسانده است. وی افزود:

شفاف بودن همیشه یکی از اصول کلیدی ماست. ما به زودی گزارش نیمه اول ۲۰۲۲ خود را منتشر خواهیم کرد تا بتوانید در مورد عملیات ما بیشتر بدانید.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا