رمز ارز

فیسبوک باز هم یک پروژه رمزارزی را متوقف کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت متا (فیسبوک سابق) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پروژه آزمایشی کیف پول رمزارزی نووی (Novi) به زودی به پایان می‌رسد. به گفته متا، از اول ماه سپتامبر، اپلیکیشن نووی در دسترس کاربران نخواهد بود و اپلیکیشن واتس‌اپ نیز به پشتیبانی خود از این پلتفرم خاتمه خواهد داد. این اطلاعیه پس از معرفی یک کیف پول دیجیتال برای متاورس توسط مارک زاکربرگ، منتشر شد.
این شرکت به کاربران توصیه کرده است که موجودی کیف پول نووی خود را قبل از ۱ سپتامبر برداشت کنند و هرگونه وجوه باقی‌مانده پس از آن تاریخ به حساب‌های بانکی مندرج در حساب‌های آن‌ها منتقل می شود.
نووی یک کیف پول دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد پول را بدون هیچ کارمزدی با استفاده از رمزارزها انتقال دهند. متا در اکتبر سال گذشته اپلیکیشن نووی را با پشتیبانی پلتفرم کوین‌ بیس راه‌اندازی کرده بود.
موجودی حساب‌های نووی با ارز دیجیتال پکس دلار (USDP)، یک استیبل کوین صادرشده توسط شرکت پکسوس (paxos) نگهداری می‌شود. متا در نهایت قصد داشت از ارز دیجیتال دیم (Diem) که قبلاً با نام لیبرا (Libra) شناخته می‌شد، برای این سرویس استفاده کند. با این حال، این شرکت با موانع نظارتی متعددی روبرو شد و در نهایت این طرح را متوقف کرد.
طبق گفته‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، این شرکت قصد دارد میلیاردها نفر را برای استفاده از متاورس جذب کرده و درآمد هنگفتی را از طریق آن ایجاد کند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا