بازی

تارون اجرتون ولورین جدید دنیای سینمایی مارول خواهد شد؟

تارون اجرتون ولورین جدید دنیای سینمایی مارول خواهد شد؟

تارون اجرتون به تازگی اعتراف کرده که با کوین فایگی، رئیس استودیو مارول برای ایفای نقش در موفق‌ترین فرانچایز سینمایی جهان ملاقات کرده است.

اجرتون در مصاحبه با نیویورک تایمز اشاره کرد نقشی که او در حال مذاکره برای بازی در آن است، ولورین (Wolverine) است. این شخصیت در طول سالیان سال بازیگر معروفی به نام هیو جکمن داشت و اجرتون اذعان داشت اگر او بازیگر این نقش انتخاب شود، جا پای فرد بزرگی خواهد گذاشت.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

اجرتون در مورد شایعات ولورین پاسخ داد:

فکر نمی‌کنم گفتن این حرف اشتباه باشد. هیجان‌زده می‌شوم [که در این نقش بازی کنم]، اما می‌ترسم، زیرا هیو آنقدر با نقش ارتباط گرفته بود که نمی‌دانم شخص دیگری می‌تواند این کار دشوار را انجام دهد یا خیر. اما امیدوارم اگر این اتفاق بیفتد، به من یک فرصت بدهند.

اجرتون مطمئنا جا پای فرد بزرگی خواهد گذشت. جکمن تقریبا با شخصیت ولورین مترادف شده که نه تنها او را به ستاره شدن رساند، بلکه به تسلط فعلی فیلم‌های ابرقهرمانی که در حال تماشای آن هستیم کمک کرد. او از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ این شخصیت را بازی کرد و سرانجام پس از فیلم پرفروش Logan که نامزد اسکار شد، چنگال‌هایش را آویزان کرد.

طرفداران مدت‌هاست از ستاره فیلم The Kingsman به عنوان بازیگر مورد علاقه برای جانشینی جکمن نام می‌برند، زیرا مارول تلاش می‌کند تا شخصیت‌های X-Men را پس از تسلط دیزنی بر فاکس در دنیای سینمایی مارول ادغام کند.

به تازگی در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شاهد حضور شخصیت‌هایی از جهان‌های موازی بودیم که جان کرازینسکی در نقش رید ریچاردز/آقای شگفت‌انگیز و پاتریک استوارت در نقش پروفسور چارلز اگزاویه بازی کرده بودند. شخصیت Deadpool نیز به زودی راهی دنیای سینمایی مارول می‌شود. سومین فیلم از این مجموعه را شاون لوی، همکار همیشگی رایان رینولدز، کارگردانی خواهد کرد.

مارول

پاتریک استوارت در نقش پروفسور ایکس در کنار ولورین جکمن در چندین فیلم از سری مردان ایکس ظاهر شده بود. این فرنچایز با شکست انتقادی و تجاری Dark Phoenix در سال ۲۰۱۹، بدون احتساب اسپین‌آف New Mutants که در اوج همه‌گیری کرونا و پس از تصاحب دیزنی به نمایش در آمد، به پایان رسید.

پس از انتصاب کرازینسکی (هر چند کوتاه) به عنوان رید ریچاردز، انتخاب تارون اجرتون دومین باری خواهد بود که مارول به خواسته‌های طرفداران عمل می‌کند.

مانند جکمن، اجرتون با ایفای نقش در اقتباس سینمایی از یک کامیک بوک، Kingsman: The Secret Service، کار خود را آغاز کرد و در فیلم زندگینامه‌ التون جان Rocketman به اثبات توانایی‌های خود ادامه داد. اجرتون و جکمن در درام Eddie the Eagle با یکدیگر همبازی بودند.

هفته آینده او در نقش اصلی مینی سریال Black Bird از شبکه اپل دیده خواهد شد که در آن نقش یک قاچاقچی مواد مخدر را بازی می‌کند که برای جلب اعتماد و استخراج اطلاعات از یک قاتل زنجیره‌ای در زندان، مجبور به انجام یک عملیات مخفی شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدوشاید بیوه سیاه شبیه انسان‌ها باشد اما شرایط بدنی‌اش فرق دارند
۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدو


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا