بازی

سونی احتمالا با فیفا و Hogwarts Legacy قرارداد همکاری امضا کرده است

سونی احتمالا با فیفا و Hogwarts Legacy قرارداد همکاری امضا کرده است

در آخرین جلسه راهبرد سازمانی سونی، در بخشی به رابطه آن‌ها با سازندگان غیرانحصاری پرداخته شد و به طور بالقوه به مشارکت‌های جدیدی که در راه هستند، اشاره شد.

کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی این شرکت روی استیج گفت: «به‌عنوان تامین کننده تجارت بازی، برای روابط خود با استودیوهای غیرانحصاری ارزش قائل هستیم.»

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مدافعین FIFA 22برو که من پشتتم!
معرفی بهترین مدافعین FIFA 22

هنگام صحبت‌های یوشیدا، بر صفحه نمایش پشت سر او نام تعدادی از بازی‌های غیرانحصاری قابل مشاهده بود. این لیست شامل بازی‌هایی می‌شد که هر کدام وضعیت انتشار و بازاریابی متفاوتی دارند: Deathloop و Final Fantasy 16 که انحصاری‌های کنسولی پلی استیشن 5 هستند، بازی‌هایی با قراردادهای بازاریابی سونی مانند GTA5 و همچنین عناوینی که برای آن‌ها در پلی‌ استیشن محتوای پاداش ارائه می‌شود، مانند NBA 2K22.

اما وجود برخی بازی‌های دیگر در این لیست مانند فیفا، Avatar: Frontiers of Pandora و Hogwarts Legacy کنجکاو کننده بود. در حالی که احتمال انحصاری بودن آن‌ها برای پلی استیشن تقریبا صفر است، ممکن است سونی نوعی محتوای اضافی برای این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده باشد یا به طور بالقوه قراردادهای تبلیغاتی با آن‌ها بسته باشد.

پیش از این سونی علاقه خاص خود را به بازی Hogwarts Legacy نشان داده بود، به طوری که این عنوان را در یک رویداد مخصوص پلی استیشن معرفی کرد و در طول برنامه State of Play نگاهی انحصاری به گیم‌ پلی بازی به دوستداران ارائه داد. باید منتظر بمانیم و ببینیم زمانی که نسخه پلی استیشن این بازی اواخر امسال عرضه می‌شود، جادویی اضافی به همراه خواهد داشت یا خیر.

سونی

بازی FIFA 2022 به عنوان بخشی از پیشنهادات پلی استیشن پلاس ماه می همراه با بسته تیمی فیفا آلتیمیت عرضه شده بود. به لطف رابطه سونی با این سری فوتبال، طرفداران پلی استیشن ممکن است در آینده با سورپرایزهای خوشایندتری روبرو شوند، زیرا سازمان فیفا پس از جدایی از EA برنامه‌های دیگری برای این مجموعه بازی‌ها در سر دارد.

با توجه به اینکه Avatar: Frontiers of Pandora قرار است در طول یک سال آینده و پیش از تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ عرضه شود، باید منتظر بمانیم تا بفهمیم این بازی چه پیوند ویژه‌ای می تواند با پلی استیشن داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:با استادیوم‌های جدید FIFA 22 آشنا شوید۶ تیم باشگاهی صاحب‌خانه می‌شوند
با استادیوم‌های جدید FIFA 22 آشنا شوید


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا