بازی

برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Twins را متوقف کرد

برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Twins را متوقف کرد

تنها در فاصله یک ماه پس از انتشار لیست بازیگران فیلم Wonder Twins که برای سرویس HBO Max در دست ساخت بود، اکنون خبر می‌رسد کمپانی برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) ساخت این فیلم لایو اکشن دی‌سی را متوقف کرده است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

تقریبا در ماه فوریه بود که برادران وارنر اعلام کرد قصد دارد فیلمی بر اساس شخصیت‌های دی‌سی معروف به دوقلوهای شگفت‌انگیز یا همان Wonder Twins بسازد. این دوقلوها به نام‌های زن (Zan) و جینا هرکدام توانایی‌های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال جینا می‌تواند به یک حیوان تبدیل شود و زن قابلیت تغییر شکل دارد.

به جز اعلام بازیگران اصلی برای نقش‌های مذکور، اطلاعات زیادی درباره فیلم Wonder Twins در دست نبود. طبق گزارش ورایتی، بودجه ۷۵ میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده بود و پس از ادغام برادران وارنر و دیسکاوری، دیوید زاسلاو، مدیرعامل دیسکاوری، به دنبال کاهش ۳ میلیارد دلاری از هزینه‌های شرکت بود و به بنابراین این فیلم قربانی تصمیم زاسلاو شد.

به هر حال، هنوز فیلم‌های دیگری از دی‌سی در راه هستند که شامل DC League of Super-Pets (۷ مرداد)، Black Adam (۲۹ مهر) و Shazam 2 (۲۵ آذر ۱۴۰۱) می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا