بازی

دوئین جانسون به حضور سوپرمن در فیلم Black Adam اشاره کرد؟

دوئین جانسون به حضور سوپرمن در فیلم Black Adam اشاره کرد؟

تقریبا از زمان‌ها قبل در شایعاتی درباره فیلم Black Adam با بازی «دوئین جانسون» شنیده می‌شود که «هنری کویل» با نقش سوپرمن حضور کوتاهی در آن خواهد داشت و اکنون یک بار دیگر این شایعات تکرار شده‌اند.

تاکنون چندین بار اشاره شده که سوپرمن در فیلم Black Adam حضور خواهد داشت، اما این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است. با این حال، جانسون که معمولا فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد، اخیرا در توییتر پاسخ یکی از طرفداران را داده و بسیاری از کاربران حرف‌های او را به گونه‌ای برداشت کرده‌اند که به نظر می‌رسد واقعا ممکن است شاهد رودررو شدن این دو ابرقهرمان قدرتمند باشیم.

مطلب پیشنهادی:۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشیهمکارهای غیرخفاشیِ شوالیه تاریکی
۹ شریک مناسب بتمن خارج از خانواده خفاشی

فیلم Black Adam

او در پاسخ به کاربری که تصویر بالا را منتشر و به حضور سوپرمن و بلک ادم در مقابل یکدیگر اشاره کرده بود، گفت:

«از همان روزهایی که در بازار کهنه فروشان! با قیمت ۴۰ دلار برای هر مسابقه کشتی می‌گرفتم تا به امروز، یاد گرفته‌ام که همیشه به سخنان مخاطب خود گوش دهم، زیرا آن‌ها همیشه شما را به جایی که باید بروید هدایت می‌کنند.»

کاملا مشخص است که طبق گفته جانسون نمی‌توان تضمین کرد که سوپرمن در Black Adam حضور خواهد داشت، اما قابل انتظار به نظر می‌رسد که هنری کویل در دنباله‌های احتمالی این فیلم، حضور داشته باشد.

کویل اخیرا با Zack Snyder’s Justice League یک بار دیگر در این نقش ظاهر شده بود اما نقش گرالت و سریال The Witcher را نیز در دست ساخت دارد. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که کار او با سوپرمن تمام شده باشد و همچنان طرفداران خود را دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه شرور بتمننسخه‌های تاریک شوالیه تاریکی
۱۰ نسخه شرور بتمن


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا