بازی

خالق بازی inFamous تایید کرد: نسخه جدیدی در دست ساخت نیست

خالق بازی inFamous تایید کرد: نسخه جدیدی در دست ساخت نیست

ساکر پانچ پروداکشنز تایید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدیدی از دو بازی Infamous و Sly Cooper ندارد و در حال حاضر هیچ استودیویی روی این بازی‌ها کار نمی‌کند.

در حالی که از اواخر سال گذشته تاکنون شایعاتی درباره ساخت نسخه جدید بازی‌های Infamous و Sly Cooper شنیده می‌شود، اما استودیو Sucker Punch Productions توسعه‌دهنده آن‌ها در پست جدید وبلاگ خود نوشت:

با توجه به اینکه بازی‌های ما همچنان از نظر وسعت و پیچیدگی رشد می‌کنند، به توجه کامل استودیو ما نیاز دارند.

با تمرکز روی پروژه فعلی‌مان، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نسخه جدیدی از inFAMOUS یا Sly Cooper نداریم و هیچ استودیو دیگری نیز روی پروژه‌های مرتبط با این فرنچایزها کار نمی‌کند. بنابراین، اگرچه هرگز نمی‌گوییم که بازی جدیدی از آن‌ها ساخته نخواهد شد، اما در حال حاضر هیچ بازی جدیدی در دست توسعه نیست.

این استودیو همچنین قصد دارد سرورهای بازی inFAMOUS 2 را به مکان جدیدی منتقل کند تا مدت طولانی‌تری آن‌ها را فعال نگه دارد. هرچند این سرورها نیز روزی به پایان کار خود خواهند رسید، اما ساکر پانچ تا زمانی که بازیکنان فعالی وجود داشته باشند، آن‌ها را از دسترس خارج نمی‌کند.

در همین حال برخی گزارش‌ها نیز به دنباله بازی Ghost of Tsushima اشاره کرده‌اند که خالق این عنوان نیز ساکر پانچ پروداکشنز است.


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا