بازی

شبکه CW توسط Nexstar Media Group خریداری شد

شبکه CW توسط Nexstar Media Group خریداری شد

شرکت برادران وارنر دیسکاوری و پارامونت گلوبال، مالکان مشترک شبکه CW، در حال توافق بر سر فروش سهام کنترل شبکه به Nexstar Media Group هستند.

در صورت انجام این معامله، برای اولین بار در پانزده سال گذشته، پس از راه اندازی شبکه، سهام کنترل‌کننده The CW تغییر پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند

طبق گفته وال استریت ژورنال، در صورت تکمیل قرارداد، Nexstar می‌تواند کنترل ۷۵ درصد شبکه CW را به اختیار بگیرد و ۲۵ درصد باقی مانده از سهام شبکه به طور مساوی بین پارامونت و برادران وارنر دیسکاوری با ۱۲.۵ درصد برای هر کدام تقسیم خواهد شد.

Nexstar بزرگ‌ترین مالک ایستگاه‌های تلویزیونی محلی در ایالات متحده است و معامله برای سهام CW معامله‌ای نخواهد بود که در آن پول نقد به معنای عادی دست به دست شود. این معامله باعث می‌شود نکس‌استار بدهی‌های شبکه را که به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافته، پوشش دهد.

زمزمه‌های فروش این شبکه در اوایل سال میلادی ۲۰۲۲ آغاز شد، زیرا WarnerMedia درگیر تغییر مالکیت بود و Discovery تصمیم گرفت شرکت را خریداری کند. در آن زمان، گزارش شد که مناقصه‌های متعددی در دست بررسی هستند و هنوز چیزی حتمی نیست. با این حال اکنون این موضوع تغییر پیدا کرده است.

شبکه CW

پس از بسته شدن قرارداد، پارامونت و برادران وارنر به تولید محتوا برای شبکه CW ادامه خواهند داد و Nexstar نیز به امید خرید محتوای دیگر به استودیوهای دیگر نگاهی می‌اندازد.

بر اساس گزارش‌های جدید، نکس‌استار قصد دارد تا دامنه پوشش مخاطبان مسن‌تر را افزایش دهد، زیرا CW در حال حاضر بر بزرگسالان جوان تمرکز دارد. شرکت به دنبال این است که شبکه با جمعیت‌شناسی شرکت‌های وابسته خود مطابقت داشته باشد.

مالکان کنونی، پارامونت و برادران وارنر، حقوق مجوز خود را برای شرکت‌هایی مانند نتفلیکس حفظ خواهند کرد و با توجه به اینکه برنامه زمان‌بندی سریال‌های فصل پاییز قبلا توسط شبکه CW اعلام شده، انتظار نمی‌رود تغییرات عمده‌ای رخ دهد.

مطلب پیشنهادی:همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدندراه دشوار کارگردان محبوب
همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدند


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا