بازی

سازنده God of War: به توسعه دهندگان بی احترامی نکنید

سازنده God of War: به توسعه دهندگان بی احترامی نکنید

تاخیر یا عدم تاخیر خدای جنگ (God of War) در روزهای گذشته یک موضوع بسیار حساس و داغ بوده که باعث شده فشار زیادی به توسعه دهندگان بازی وارد شود.

افرادی که از تاخیر خدای جنگ ناراحت و عصبانی هستند در فضای مجازی به توسعه دهندگان آن حمله کرده‌اند. اکنون استودیو سانتا مونیکا بیانیه‌ای منتشر کرده و از طرفداران می‌خواهد که احترام اعضای تیم را نگه دارند. شما می‌توانید بیانیه منتشر شده از سوی استودیو را در زیر بخوانید:

تک تک افراد در استودیو سانتا مونیکا در تلاش هستند تا عنوانی بسازند که همه به آن افتخار می‌کنیم، عنوانی که امیدواریم پس از انتشار از آن لذت ببرید. طرفداران الهام بخش ما هستند و ما اشتیاق و تمایل به اطلاعات بیشتر را درک می‌کنیم.

اما این شور و اشتیاق نباید سمی باشد و نباید به بهای کرامت هیچ انسانی تمام شود. بیایید با تمامی بازی‌ها و توسعه‌دهندگان به طور یکسان و با احترام رفتار کنیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال

خدای جنگ (God of War)

پیش از این کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War از استودیو سانتا مونیکا، در توییتر از جامعه بازیکنان درخواست کرد که رفتار بهتری با توسعه‌دهندگان بازی داشته باشند. برخورد طرفداران در شبکه‌های مجازی با توسعه دهندگان به هیچ وجه خوب نیست و به همین خاطر یک بازی‌ساز مشهور دیگر قصد ندارد در این فضا فعالیت کند. 

ران گیلبرت (Ron Gilbert)، کارگردان Return to Monkey Island، اعلام کرده که به خاطر رفتار بد طرفداران، دیگر از بازی بازگشت به جزیره میمون‌ها خبری منتشر نخواهد کرد. اوضاع به حدی بد است که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، نیز به حمایت از سانتا مونیکا و توسعه دهندگان آن پرداخته است. 

مطلب پیشنهادی:آشنایی با خانواده خدایان نورسخانواده خدایِ خدایان؛ اودین
آشنایی با خانواده خدایان نورس


ماینکرفت #83 – درس خوندن سینا عذابه!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا