بازی

بروس لی به بازی PUBG Mobile می‌آید

بروس لی به بازی PUBG Mobile می‌آید

پشتیبانی از پابجی موبایل (PUBG Mobile) همچنان ادامه دارد و اکنون استودیو توسعه دهنده شخصیت بروس لی را به بازی اضافه کرده‌اند.

بدون شک بروس لی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ است که در بازی‌های ویدئویی زیادی او را ملاقات کرده‌ایم. اکنون یک رویداد خاص با تمرکز روی هنرهای رزمی در پابجی موبایل در جریان است که اجازه می‌دهد بروس لی به این بازی بتل رویال اضافه شود. این رویداد با نام Martial Showdown در تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی) با آپدیت ۲.۴ شروع می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه
بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

این آپدیت نقشه کاملا جدیدی را به پابجی موبایل و همچنین یک سری آیتم کونگ فو محور را هم به بازی اضافه می‌کند. شخصیت بروس لی نیز از تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۰ دی) با رویداد کوچک‌تر Dreamrealm Apprentice در دسترس قرار خواهد گرفت. این رویداد لباس‌ها، ایموت‌ها و آیتم‌های متنوعی برای بروس لی به همراه خواهد داشت. 

پابجی موبایل

رویداد Dreamrealm Apprentice تا تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) ادامه خواهد داشت و بازیکنان در نقش بروس لی باید یک سری چالش خاص را پشت سر قرار دارند. موفقیت در این چالش‌ها یک سری جوایز انحصاری را برای شما به همراه دارد. شما می‌توانید انتظار یکی سری اسکین با طراحی بروس لی برای وسایل نقلیه و چتر نجات را نیز داشته باشید. 

متاسفانه شخصیت فی لانگ (Fei Long) که با الهام از بروس لی طراحی شده، در بازی  Street Fighter 6 حضور نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چرا کپکام تصمیم به این کار گرفته، اما به خاطر اختلاف با خانواده لی نیست. شاید این شخصیت در آینده به صورت یک بسته الحاقی به استریت فایتر ۶ اضافه شود. 

مطلب پیشنهادی:ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]به همان زیبایی نسخه اصلی
ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]


داستان بازی ممنوعه‌ای که همه‌جا سانسور شد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا