رمز ارز

افزایش عجیب فعالیت‌ها در شبکه ریپل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های درون زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط سنتیمنت (Santiment)، تعداد آدرس‌های فعال و منحصربه‌فرد روزانه و کیف پول‌های دارای موجودی در شبکه ریپل (XRP) به بالاترین مقدار خود در ۲٫۵ سال گذشته از فوریه ۲۰۲۰ رسیده است.
افزایش تعداد آدرس‌های فعال شبکه در ۲۶ ژوئن در یک جهش شدید با افزایش ۶۸۵ نسبت به روز گذشته رخ داد که نشان‌دهنده رشد فوق‌العاده این رقم از ۲۹۶۴۰ آدرس به ۲۰۲۹۶۰ آدرس منحصربه‌فرد بود. در طول چند روز آینده، تعداد آدرس‌های فعال کاهش یافت اما شبکه ریپل هر چند وقت یک‌بار با افزایش فعالیت‌های ناگهانی حدود ۵۰ هزار آدرس فعال و کاهش متعاقب آن مواجه شد. در پایان ماه ژوئن، میانگین تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد روزانه در شبکه ریپل ۴۵ هزار آدرس بود.
سنتیمنت همچنین در توییتی گفته که ریپل در روز پنج‌شنبه بهتر از سایر آلت کوین‌ها عمل کرده است. این توییت کمی مبهم است اما با تجزیه و تحلیل نمودار قیمت ریپل (XRP) در برابر اتریوم، می‌توان گفت که حجم معاملات ریپل در روز پنج‎شنبه در یک نقطه ۹ درصد و در پایان روز ۴ درصد بالاتر از اتریوم بود و عملکرد بهتری ارائه داد.
با این حال، روز پنج‌شنبه ریپل نسبت به تتر (USDT) افت سرمایه را تجربه کرد و حتی اگر این توکن دوره رو به بهبود دیگری را آغاز کند، قیمت آن هنوز مورد دلخواه سرمایه‌گذاران این رمزارز نیست.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیری!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا