رمز ارز

بهترین و بدترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته کدامند؟

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)، رمزارزهای متاورس پِی (MetaversePay با نماد اختصاری MVP) و توییت تو ایرن (Tweet To Earn با نماد اختصاری TTE)، به ترتیب پرسودترین و ضررده‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
متاورس پِی، توکنی است که شما می‌توانید در دنیای مجازی متالند (Metaland) خرید کنید. به گفته تیم توسعه‌دهنده متالند، همانند سایر پلتفرم‌های متاورسی، امکان خرید و فروش قطعات زمین و آواتارها در این دنیای مجازی و تبدیل این دارایی‌ها به توکن MVP برای کاربران وجود دارد.
بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت توکن MVP در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد داشته است. در حال حاضر، تنها نسخه نمایشی متالند منتشر شده و انتظار می‌رود نسخه کامل آن هم خیلی زود در دسترس قرار بگیرد.
در مقابل، توکن توییت تو ایرن با از دست دادن بیش از ۹۷ درصد از ارزش خود در ۲۴ ساعت گذشته، ضررده‌ترین ارز دیجیتال بوده است. توییت تو ایرن، یک پروتکل دیفای است که با هدف ترکیب دو صنعت بزرگ ایجاد شده است: تبلیغات و بلاکچین. در این پروتکل، کاربران می‌توانند از ایجاد یک توییت درآمد کسب کنند. که البته به نظر می‌رسد این پروژه در دستیابی به اهداف خود، موفق نبوده است!

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیری!
دریافت جایزه

منبع کوین مارکت کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا