بازی

هدست PSVR 2 از فناوری ردیابی چشم Tobii استفاده خواهد کرد

هدست PSVR 2 از فناوری ردیابی چشم Tobii استفاده خواهد کرد

در جریان بیانیه مطبوعاتی اخیر، گروه فناوری پیشرفته Tobii مستقر در کشور سوئد اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی PSVR 2 از فناوری ردیابی چشم آن‌ها استفاده خواهد کرد. مذاکرات بین این دو شرکت در بهمن ماه سال گذشته اعلام شده بود.

آناند سریواتسا، مدیرعامل شرکت Tobii گفت:

PSVR 2 خط پایه جدیدی را برای سرگرمی‌های واقعیت مجازی (VR) ایجاد می‌کند و میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا قابلیت ردیابی چشم را تجربه کنند. همکاری ما با سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (SIE) ادامه مهر تاییدی بر قابلیت‌های فناوری پیشرو در جهان شرکت Tobii برای ارائه راه‌حل‌های پیشرفته در مقیاس بازار انبوه است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

طبق گزارش‌ها، درآمد حاصل از این معامله بیش از ۱۰ درصد از سهم سوددهی شرکت Tobii در سال ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهد. سریواتسا خاطرنشان کرد که «رشد سریع صنعت VR» به این معنی است که تشخیص میزان درآمد پس از ۲۰۲۲ نامشخص است. به همین‌خاطر شرکت نمی‌تواند جزئیاتی در مورد پتانسیل درآمد برای سال آینده ارائه دهد.

PSVR 2

این اولین باری نیست که فناوری Tobii در هدست‌های واقعیت مجازی استفاده می‌شود، زیرا این شرکت پیش از این بر طراحی مستقل VR برای کوالکام (Qualcomm) کار کرده بود. فناوری آن‌ها همچنین در دستگاه‌هایی مانند HTC Vive Pro Eye، HP Reverb G2 Omnicept Edition و Pico Neo 3 Pro Eye استفاده می‌شود.

اکنون PSVR 2 را نیز می‌توان به این لیست اضافه کرد، اگرچه این شرکت اعلام نکرده که نمایشگر روی سر، چه زمانی عرضه می‌شود. سونی نیز هنوز قیمت و جزئیات عرضه هدست واقعیت مجازی خود را اعلام نکرده است. با این حال، گزارش‌های مختلف ادعا می‌کنند که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

دو روز پیش نیز اولین عکس در واقعیت از هدست PSVR 2 منتشر شد که به سرعت از فضای مجازی پاک شد.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا