بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns فاش شد – رونمایی به‌زودی؟

اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns فاش شد – رونمایی به‌زودی؟

بازی Marvel’s Midnight Suns یک عنوان نقش‌آفرینی تاکتیکال از استودیو Firaxis Games (سازنده سری XCOM) است که پیش از این قرار بود اوایل فروردین روانه بازار شود، اما آبان ماه سال گذشته تاریخ انتشار آن به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تغییر کرد.

اکنون اطلاعات جدیدی به لطف باکس‌آرت لو و جزئیات پیش‌خرید بازی لو رفته که از معرفی و رونمایی آن در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

تصاویر و اطلاعات جدید توسط Nils Ahrensmeier در توییتر فاش شد که تاریخ انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns را ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام کرد. سه نسخه از بازی در دسترس خواهد بود: نسخه استاندارد، یک نسخه Enhanced با پنج اسکین ویژه از کاپیتان آمریکا (Future Soldier)، کاپیتان مارول (Mar-Vell)، مجیک (Phoenix 5)، نیکو مینورو (Sister Grimm) و ولورین (X-Force) و در نهایت نسخه Legendary، با ۲۳ اسکین ویژه و یک سیزن پس با چهار بسته الحاقی.

پیش از این ۹ نفر از ۱۲ ابرقهرمان مارول که در بازی ظاهر خواهند شد را می‌شناختیم. اکنون با اطلاعات جدید مشخص شد که مرد عنکبوتی و اسکارت ویچ دو ابرقهرمان دیگر بازی هستند و تنها یک شخصیت مرموز دیگر نامشخص باقی مانده است. این در حالی است که بازیکن نقش سیزدهمین قهرمان معروف به Hunter را بر عهده خواهد گرفت، که بازیکنان می‌توانند او را شخصی‌سازی کنند. لیست قهرمانان بازی عبارتند از:

  • Doctor Strange
  • Magik
  • Iron Man
  • Wolverine
  • Ghost Rider
  • Blade
  • Captain America
  • Captain Marvel
  • Nico Minoru
  • Spider-Man
  • Scarlet Witch

جالب اینجاست که نسخه Legendary بازی دارای باکس‌آرت جایگزینی است که افراد مثبت را با افراد منفی جایگزین می‌کند: Lilith, Mother of Demons و آنتاگونیست اصلی بازی در کنار نسخه‌های شیطانی شخصیت‌هایی مانند ونوم، هالک و Sabretooth حضور دارد.

ونوم و هالکِ این بازی را قبلا ندیده بودیم، و می‌توان فرض کرد که در تلاش برای نجات جهان با این افراد و احتمالا دیگر شخصیت‌های شرور و قهرمان مارول مبارزه می‌کنید. شخصیت شیطانی دیگری روی جلد وجود دارد که شناسایی او کمی سخت است، اما احتمالا یک نسخه شیطانی از اسکارلت ویچ است.

پس از انتشار اطلاعات جدید بازی Marvel’s Midnight Suns در توییتر، تام هندرسون از فعالان صنعت بازی خاطر نشان کرد که «خیلی زود» یک رونمایی از آن خواهیم داشت. هندرسون پیش از این گزارش داده بود که بازی در ماه ژوئن رونمایی می‌شود و از سال گذشته تاکنون دستخوش «بازسازی عظیمی» شده است.

با این حال باید اشاره کرد که تمام موارد بالا هنوز تایید نشده‌اند، اما انتظار می‌رود در رویداد Summer Game Fest امسال خبرهایی از این بازی بشنویم چرا که 2K در مراسم حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا