عمومی

عمران‌تل گوشی‌های برند فرانسوی Wiko را در بازار کشور عرضه می‌کند

عمران‌تل در نشستی که روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با حضور جمعی از فعالان حوزه‌ی تکنولوژی و اصحاب رسانه در دفتر گروه عمران برگزار شد، اعلام کرد که گوشی‌های برند فرانسوی ویکو (Wiko) را در بازار کشور عرضه خواهد کرد. ویکو، زیرمجموعه‌ی تینو (Tinno)، برند تولیدکننده‌ی چینی محسوب می‌شود و هم‌اکنون در بازار اروپا و کشورهای آسیایی همچون تایوان حضور فعالی دارد.

مهدی اسدی، مدیرعامل عمران تل، در ابتدای نشست خبری درباره‌ی سابقه‌ی حضور این شرکت در حوزه‌ی واردات موبایل به خبرنگاران توضیح داد که گروه عمران از سال ۱۳۹۸ با عمران‌تل واردات گوشی‌های همراه در بازار کشور را آغاز کرد و در‌ادامه توانست کارش را به سایر برندها نیز گسترش دهد. اسدی افزود که برند ویکو سهم زیادی از فروش در بازار اروپا را به خود اختصاص داده است و عمران‌تل قصد دارد با این برند ۱۰ درصد از سهم یکی از برندهای فعال بازار کشور را دراختیار بگیرد.

به‌گفته اسدی، عمران‌تل برنامه‌های متنوعی برای مارکتینگ برند ویکو در بازار کشور دارد که بخش‌هایی همچون فروش و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. برای مثال، می‌توان به درنظرگرفتن تخفیف‌ها و طرح‌های مختلف برای خرده‌فروشان و عمده‌فروشان و ارائه ۲۴ ماه خدمات پس از فروش به‌جای ۱۸ ماه اشاره کرد.

مهدی اسدی در‌ادامه به این نکته‌ی مهم اشاره کرد که ویکو به‌نوعی شریک تجاری برند هواوی به‌شمار می‌آید؛ بنابراین، عمران‌تل قصد دارد از تمام ظرفیت‌های هواوی در بازار کشور استفاده کند و گوشی‌های برند فرانسوی را به جایگاه مدنظر برساند.

براساس توضیحات اسدی، فاز اول عرضه‌ی برند ویکو با گوشی‌های اقتصادی همچون T3 آغاز شده و در‌ادامه قرار است با مدل‌های T10 و T50 ادامه پیدا کند. همچنین، عمران‌تل قصد دارد از اوایل سال ۲۰۲۳ مقدمات عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار برند فرانسوی به کشور را فراهم کند.

گوشی wiko T3

در‌ادامه نشست، جواد مهیاری، معاون خدمات پس‌ازفروش عمران‌تل، توضیحاتی درباره مشخصات فنی T3 به حضار ارائه کرد. طبق اعلام مهیاری، T3 در بخش‌هایی همچون باتری و کیفیت ساخت دربرابر رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که T3 از نمایشگر ۶٫۶ اینچی با وضوح HD‌پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سه‌گانه و رابط کاربری برپایه‌ی اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. به‌گفته‌ اسدی، T3 با قیمت ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان در بازار کشور به‌دست کاربران می‌رسد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا