بازی

واکنش‌های اولیه به سریال She-Hulk: Attorney at Law امیدوارکننده است

واکنش‌های اولیه به سریال She-Hulk: Attorney at Law امیدوارکننده است

تنها یک روز تا پخش سریال She-Hulk: Attorney at Law (شی هالک: وکیل دادگستری) باقی مانده و هر چند کمی دیر، اما بالاخره می‌توانیم نظر برخی مخاطبان و منتقدان درباره آن را بشنویم. جدیدترین سریال مارول با هنرپیشگی تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر واترز یا همان شی هالک، ظاهرا نظر مثبت تماشاگران را جلب کرده و می‌تواند جزو آثار موفق مارول در تلویزیون باشد.

درست مثل اکثریت عناوین مارول، شی هالک نیز بر اساس یک سری کمیک بوک اثر استن لی و جان بوشما ساخته شده است. این کاراکتر نخستین بار در دهه ۸۰ میلادی به مخاطبان معرفی شد و با شکستن دیوار چهارم (درست مثل ددپول)، تفاوت فاحشی با دیگر قهرمانان داشت. اکنون این شاخصه در سریال جدید مارول هم حفظ شده تا شاهد اثری کاملا طنز در دنیای ابرقهرمانی آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

She-Hulk آخرین سریال مارول در دیزنی پلاس برای سال جاری میلادی خواهد بود؛ پیش از این ما شاهد پخش مون نایت، خانم مارول و من گروت هستم بوده‌ایم. در سال ۲۰۲۲ همچنان دو اثر ویژه تعطیلات (یکی برای هالووین و یکی برای کریسمس با حضور بازیگران نگهابانان کهکشان) باقی مانده و نهایتا فیلم Black Panther: Wakanda Forever روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۱) راهی سینماها خواهد شد.

استیو واین‌تراب و آرزو امین از سایت مطرح Collider هردو از سریال شی هالک تعریف کرده‌ و آن را چیزی شبیه به یک فیلم هشت ساعته جذاب و کمدی خوانده‌اند.

سریال شی هالک

پس از تماشای چهار قسمت ابتدایی She-Hulk: Attorney at Law، من کاملا جذبش شده‌ام. تاتیانا مازلانی به خوبی از عهده نقش خود برآمده اما باید بیشتر اعتبار را به جسیکا گوئو به‌خاطر نویسندگی فوق‌العاده‌اش بدهیم.

در ابتدا خیلی درباره سریال مطمئن نبودم اما خیلی بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم. نمی‌توانم برای تماشای بقیه قسمت‌ها صبر کنم.

استیو واین‌تراب

پری نمیروف، تهیه‌کننده سینما و یکی از میزبانان برنامه‌های مختلف Collider نیز پیش از تماشای سریال علاقه چندانی به آن نداشت اما پس از دیدن چند اپیزود ابتدایی، خیلی به آن امیدوار شده است. آدام هلاواک، مسئول جلوه‌های ویژه Mad Max: Fury Road هم از جذابیت روایی شی هالک تمجید کرد و نقش‌آفرینی بازیگر اصلی را عالی خواند.

از سوی دیگر برخی منتقدان نظیر گریفین شیلر، مگان اوکیفی و جیکوب ترون‌بری هیجان کمتری نسبت به سریال جدید مارول نشان دادند و به مسائلی نظیر جلوه‌های ویژه بد، مشکلات تن و لحن، و اتمسفر ناموزون سیتکام‌گونه آن اشاره کردند.

در هر حال، سریال She-Hulk قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست (فردا، ۲۷ مرداد) از طریق دیزنی پلاس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدوشاید بیوه سیاه شبیه انسان‌ها باشد اما شرایط بدنی‌اش فرق دارند
۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدو


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا