رمز ارز

خیز بلند بیت کوین برای رسیدن به سرعت بیشتر و کارمزد کمتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه لایتنینگ، فناوری لایه 2 ساخته‌شده بر روی شبکه بیت کوین، اکنون دارای 4000 بیت کوین به ارزش 120 میلیون دلار است که امکان پرداخت تقریباً فوری در سراسر جهان را فراهم می‌کند. ظرفیت شبکه لایتنینگ برای اولین بار در آگوست 2020 از مرز 1000 بیت کوین و در ژوئیه 2021 از مرز 2000 بیت کوین فراتر رفت. ظرفیت این شبکه در مدت 18 ماه اخیر دو برابر شده است.
به گفته دنیل اسکات، مدیرعامل CoinCorner، لایتنینگ تاکنون رشد آهسته و پیوسته‌ای داشته است. دنی بروستر، مدیرعامل صرافی بیت کوین Fast Bitcoins نیز می‌گوید که ظرفیت شبکه لایتنینگ احتمالاً مدت‌ها پیش از 4000 بیت کوین گذشته است.
شبکه لایتنینگ یک پروتکل پرداخت لایه 2 است که بر روی لایه پایه بیت کوین ساخته شده و امکان نهایی شدن تراکنش‌های آنی را فراهم می‌کند. جیمز چک، تحلیلگر Glassnode، می‌گوید که گسترش شبکه لایتنینگ بیت کوین از مراحل اولیه خود خارج شده و اکنون توسط پذیرندگان اولیه آزمایش می‌شود. به نظر می‌رسد که پذیرش قانونی بیت‌ کوین در السالوادور، نقطه عطفی برای شبکه لایتنینگ بوده است؛ چون کاربرد آن در دنیای واقعی را اثبات می‌کند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

طبق داده‌های اخیر، میانگین هزینه تراکنش برای ارسال یک ساتوشی (کوچک‌ترین ارزش بیت‌ کوین) از طریق لایتنینگ بسیار کمتر از 0.01 دلار است که ثابت می‌کند این فناوری به عنوان یک فناوری پرداخت به خوبی عمل می‌کند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا