رمز ارز

جزییات تزریق سرمایه‌های هنگفت به بازار رمزارزها

زمان مطالعه: دقیقه

به نظر می‌رسد که ادامه نزول در بازار رمزارزها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را از سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در پروژه‌های بلاکچین و وب 3 منصرف نکرده است.
صرافی دارایی‌های دیجیتال Huobi Global یک بازوی سرمایه‌گذاری جدید با تمرکز بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پروژه‌های Web3 ایجاد کرده است که بیشتر بر سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اقتصاد بلاکچین تأکید دارد. سخنگوی Huobi تایید کرد که بازوی سرمایه‌گذاری جدید که Ivy Blocks نام دارد، بیش از 1 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را تحت مدیریت دارد. این شرکت گفته است که این وجوه برای شناسایی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های امیدوارکننده بلاکچین اختصاص خواهد یافت.
علاوه بر تامین مالی، Ivy Blocks خدمات مختلفی را به پروژه‌های منتخب ارائه می‌دهد. به گفته لیلی ژانگ، مدیر مالی Huobi، بخش مدیریت دارایی این شرکت سرمایه‌گذاری لازم را برای کمک به راه‌اندازی و اجرای پروژه‌های DeFi و Web3 ارائه خواهد کرد.
تمرکز این شرکت بر روی حوزه DeFi، در زمانی است که ارزش کلی این بخش بیش از نیمی از زمان اوج خود کاهش یافته است. علی‌رغم روند نزولی، سرمایه‌گذاران خطرپذیر همچنان در صحنه دنیای رمزارزها حضور دارند و Web3 و متاورس را در اولویت قرار می‌دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که پروژه‌های بلاکچینی و رمزارزها، تنها در سه ماهه اول امسال 14.6 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا