عمومی

مایکروسافت تغییرات جدید سرویس Loop را معرفی کرد

مایکروسافت در مراسم بیلد ۲۰۲۲ اعلام کرد توسعه‌دهندگان به‌زودی می‌توانند مؤلفه‌های Loop را ازطریق Adaptive Cards برای سرویس مایکروسافت ۳۶۵ بسازند. براساس گزارش ویندوز سنترال، این مؤلفه‌ها در بین اپلیکیشن‌های مایکروسافت ۳۶۵ نظیر اوت‌لوک و تیمز همگام‌سازی می‌شوند تا کار گروهی روی آن‌ها ساده‌تر باشد.

برای مثال، می‌توانید جدولی داخل سند ورد ایجاد کنید و شاهد ویرایش هم‌زمان آن به‌وسیله‌ی فردی باشید که همان جدول را در داخل اکسل باز کرده است. مایکروسافت می‌گوید توسعه‌دهندگان خواهند توانست هنگام نوشتن ایمیل، مؤلفه‌های Loop را با استفاده از Contex IQ ازطریق Editor نیز ایجاد کنند.

اسکرین شات مایکروسافت تیمز روی ویندوز 11

Microsoft Loop اپلیکیشن نسبتاً جدیدی است که در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی شد. مایکروسافت هنگام معرفی Loop گفت مؤلفه‌های این سرویس نقش بسزایی روی افزایش بهره‌وری دارند و کاربران می‌توانند کارهای مختلف را با همکاری هم تکمیل کنند. مؤلفه‌های Loop موارد مختلفی را شامل می‌شوند؛ از نمونه‌های ساده مثل جدول و فهرست و یادداشت گرفته تا نمونه‌های پیچیده‌تر.

به‌طورکلی، Microsoft Loop به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به جابه‌جایی در بین اسناد و اپلیکیشن‌های مختلف روی پروژه‌های مایکروسافت ۳۶۵ با یکدیگر همکاری کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا