رمز ارز

انجام تراکنش‌های رمزارزی ناشناس در کیف پول ترزور!

زمان مطالعه: دقیقه

این هفته، سازنده کیف پول سخت‌افزار ترزور (Trezor) و کیف پول بیت‌کوین حضانتی واسابی (Wasabi) با میکسر داخلی کوین جوین (Coinjoin)، از همکاری خود با یکدیگر خبر دادند.
بر اساس گفته‌های این دو کمپانی، قرار است کوین جوین به کیف پول‌های سخت‌افزاری ترزور بیاید. کوین جوین، یک فرآیند افزایش حریم خصوصی است که برای ناشناس کردن نقل و انتقالات در یک بلاکچین استفاده می‌شود. بر اساس این طرح، طرفین خروجی‌های تراکنش مصرف‌نشده (UTXO) خود را در یک استخر مخلوط می‌کنند تا منشا همه وجوه، غیرقابل‌ تشخیص شود.
این خبر به دنبال تحریم تورنادو کش، توسط دولت ایالات‌متحده منتشر شد که خود، یک برنامه میکسر اتریومی است که از نوعی کوین جوین برای واریز و برداشت وجوه استفاده می‌کند.
علاوه بر این، در پایان فوریه ۲۰۲۲، پس از اینکه یک روزنامه‌نگار به نام لورا شین، گفت که هکر بدنام DAO 2016 را شناسایی کرده است، پلتفرم Chainalysis ادعا کرد که می‌تواند تراکنش‌های واسابی را بی‌نام کند. برنامه‌های کوین جوین مدت‌هاست که نقاط ضعفی دارند و چند طرح اختلاط بلاکچین از اثبات‌های دانش صفر، مانند zk-SNARK و ناشناس بودن ترکیبی برای قوی‌تر کردن آن‌ها استفاده کرده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا