بازی

رئیس مارول به سونی درباره فیلم‌های اسپین‌آف مرد عنکبوتی هشدار داده بود

رئیس مارول به سونی درباره فیلم‌های اسپین‌آف مرد عنکبوتی هشدار داده بود

با وجود اینکه دنیای سینمایی مارول (MCU) موفق‌ترین فرانچایزهای تاریخ سینما را شامل می‌شود، سونی با شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی نتوانسته چندان موفق باشد. 

سونی و مارول دو شرکت کاملا جدا و رقیب هم هستند، اما برای حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول با یک دیگر همکاری می‌کنند. اما کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس مارول، کمی به سونی برای ساخت اسپین‌آف‌های مرد عنکبوتی مشاوره داده بود تا تصمیمات درستی در این زمینه اتخاذ کنند. The Ankler در این زمینه گزارش داده است:

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

کوین فایگی از مارول، در مورد فیلم‌های مارول در سونی که فاقد مرد عنکبوتی هستند به سونی مشاوره می‌دهد. یکی از منابع داخلی رویکرد سونی را به خاطر صحبت‌های فایگی می‌داند و او به استودیو هشدار داده بود که برای ساخت یکی دنیای سینمایی نباید خیلی زود دست به کار شوند.

مرد عنکبوتی

همچنین جف اسنایدر از Hollywood insider اعلام کرده است که سونی و مارول در حال مذاکره با تام هالند (Tom Holland) برای یک سه‌گانه دیگر هستند. هنوز قراردادی در این زمینه امضا نشده است ولی اولویت اصلی سونی محسوب می‌شود. این شرکت همچنین امیدوار است که بتواند از این بازیگر در سری فیلم‌های آنچارتد نیز استفاده کند. 

فیلم بعدی از این دنیای سینمایی Kraven the Hunter است که برای اکران در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده. سونی تاکنون دو فیلم از ونوم و یک فیلم Morbius از این دنیای سینمایی را در سینماها اکران کرده است و تابستان سال آینده نیز Madame Web اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


گاد آف وار رگناروک چجوری آخرالزمان نورس رو نشون میده؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا