تکنولوژی

چه نکاتی را پیش از خرید سرویس اینترنت TD-LTE باید در نظر داشته باشیم؟

بسیاری از ما هنگامیکه تصمیم به خرید یکی از سرویس های اینترنت پرسرعت را داریم، به وب سایت های شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت مراجعه می کنیم. یکی از سرویس هایی که ممکن است برخی از ما آشنایی کافی با آن را نداشته باشیم، سرویس اینترنت ثابت نسل 4 (TD-LTE) است. درادامه مهمترین نکاتی که میبایست پیش از خرید این سرویس در نظر داشته باشید، مورد بررسی قرار می گیرد.

اینترنت ثابت نسل 4 (TD-LTE) برای چه کسانی مناسب است؟

سرویس اینترنت ADSL یکی از سرویس های محبوب و انتخابی مناسب برای کاربران خانگی و حتی بسیاری از شرکت ها و مؤسسات تجاری است. اما یکی از مسائلی که کاربران در هنگام خرید سرویس اینترنت ADSL ممکن است با آن مواجه شوند، عدم وجود پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت و یا قرارگرفتن منطقه مورد نظر در محدوده فیبر نوری است. در چنین مواردی بهترین راه حل خرید سرویس اینترنت ثابت نسل 4 (TD-LTE) است.

 همچنین بسیاری از کاربران خانگی و یا مدیران شرکت ها برای انجام بهینه امور روزمره به سرعتی بالاتر از سرعت متداول در سرویس های ADSL نیاز دارند. شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در اینترنت TD-LTE خود تا حداکثر 80 مگابیت سرعت را در اختیار کاربران قرار می دهد.  

عدم نیاز به خط تلفن ثابت، قابلیت جابه جایی در نقاط مختلف تحت پوشش، پایداری بالا در آپلود و دانلود از مزایای سرویس اینترنت TD-LTE است.

مناطق تحت پوشش

یکی از مهمترین مسائلی که پیش از خرید سرویس اینترنت ثابت نسل 4 (TD-LTE) میبایست مد نظر قرار دهیم، پوشش دهی منطقه است. معمولاً از طریق تماس با شرکت های ارائه دهنده این سرویس اینترنتی می توانید از مناطق تحت پوشش اطلاع حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد مناطق تحت پوشش، می توانید از طریق شماره 1577 با کارشناسان پیشگامان توسعه ارتباطات تماس حاصل نمایید.

تجهیزات مورد نیاز

برای استفاده از اینترنت TD-LTE سیم کارت و مودم مخصوص مورد نیاز است. با این سیم کارت ها نمی توان همانند سیم کارت های معمولی تماس برقرار کرد و یا پیامک فرستاد. معمولاً شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی سیم کارت و مودم مخصوص را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات تمامی سرویس های TD-LTE خود را با سیم کارت مخصوص و مودم های شناخته شده در بازار ارائه می دهد.

مشاوره پیش از خرید

پیش از خرید سرویس اینترنت TD-LTE خود سؤالات و ابهامات موجود را با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت مورد نظر درمیان بگذارید. در صورتیکه تمایل دارید سرویس اینترنت ثابت نسل 4 خود را از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات خریداری نمایید، می توانید از طریق تماس با شماره 1577 مشاوره رایگان را دریافت نمایید. 

مراحل سفارش و فعال سازی سرویس تلفن نسل 4 از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات بسیار آسان است و نصب و راه اندازی آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گردد. برای ثبت نام آنلاین می توانید روی این لینک کلیک نمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا