عمومی

قابلیت‌های جدید ایکس‌باکس روی مرورگر اج، اجرای بازی‌های ابری را بهبود می‌دهد

ایکس‌باکس اعلام کرده است به‌زودی قابلیت‌های گیمینگ این پلتفرم روی مرورگر مایکروسافت اج ارائه خواهد شد؛ امکاناتی که ادغام و شخصی‌سازی بازی‌های ابری را در مرورگر مورد اشاره، در اولویت قرار می‌دهد. مایکروسافت به‌طور مداوم درحال گسترش و بهبوددادن پشتیبانی از سرویس بازی ابری ایکس‌باکس در چندین پلتفرم است. این شرکت اکنون با ارائه‌ی قابلیت‌های گیمینگ بیشتر، درحال برداشتن گام‌های جدیدی برای بهینه‌سازی این سرویس در مرورگرها است.

به گزارش ورج، برخی از مواردی که قرار است به اج اضافه شوند شامل صفحه‌ی اصلی بازی شخصی‌ است که دسترسی آسان‌تر به کتابخانه‌ی سرویس بازی ابری ایکس‌باکس را فراهم می‌کند. علاوه‌براین قابلیتی برای بهبود کارایی در مصرف منابع هنگام اجرای بازی‌ها به اج اضافه خواهد شد. این مرورگر همچنین ویژگی جدیدی به‌نام Clarity Boost دریافت خواهد کرد؛ قابلیتی که به بهبود اجرای بازی‌های ابری کمک می‌کند. مایکروسافت همچنین منوی داخلی جدیدی با بازی‌های مبتنی‌بر مرورگر ازجمله Microsoft Solitaire و Atari Asteroids را به اج اضافه خواهد کرد.

ایکس باکس گیمینگ روی مرورگر اج

  • AMD احتمالاً کار روی پردازنده پلی استیشن 6 را آغاز کرده است
  • مایکروسافت ۱۲ میلیون ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه کرده است

این خبر شاید چندان هیجان‌انگیز به‌نظر نرسد و تاحدود زیادی شبیه به‌روزرسانی‌های ظاهری روی مرورگر مایکروسافت باشد؛ اما چنین تغییراتی ازنظر تئوری می‌تواند به بهبود عملکرد بازی‌های ابری کمک کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا