عمومی

سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی احتمالاً اواخر اکتبر رونمایی می‌شوند

ردمی در اکتبر ۲۰۲۱ از Redmi Note 11 Pro 5G، Redmi Note 11 Pro+ 5G و Redmi Note 11 5G در چین رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد اکتبر ۲۰۲۲ نیز شاهد ورود سری ردمی نوت ۱۲ به بازار چین باشیم. اکنون افشاگر معروف خبرهای فناوری، DigitalChatStation جزئیاتی از سری ردمی نوت ۱۲ را به‌اشتراک گذاشته است.

به گزارش Gizmochina، اگرچه DigitalChatStation نام سری ردمی نوت ۱۲ را به‌صراحت اعلام نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد منظور وی همین سری از گوشی‌های ردمی باشد. براساس اطلاعات فاش شده، سری نوت ۱۲ ردمی شامل مدلی خواهد بود که از صفحه‌نمایش تخت با پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برد. این لودهنده‌ هیچ اشاره‌ای به ابعاد نمایشگر این مدل نداشته اما اشاره می‌کند که از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می‌شود سری ردمی نوت ۱۲ از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این افشاگر همچنین گفت هیچ تغییری در چینش دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها وجود ندارد و این یعنی ظاهر دوربین‌ها احتمالاً شبیه به نسل قبلی این محصولات خواهد بود. این لودهنده همچنین اعلام کرده است ماژول دوربین پشتی سری ردمی نوت ۱۲ از فلش LED افقی بهره خواهد برد.

  • اندروید باکس شیائومی Mi Box 4S Max با حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایت و قابلیت پخش 8K معرفی شد
  • رندرهای جدید شیائومی ۱۲ اولترا، ماژول دوربین غول‌پیکر و عجیب آن را نشان می‌دهند

با توجه به این‌که ردمی به‌تازگی گوشی‌های هوشمند Note 11T Pro، Note 11T Pro Plus و Note 11 SE را در چین عرضه کرده است، بعید به‌نظر می‌رسد سری ردمی نوت ۱۲ به‌زودی در این کشور معرفی شود و به‌همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت اواخر اکتبر از سری جدید نوت رونمایی کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا