بازی

مد ۱۲۸ نفره از بازی Battlefield 2042 حذف می‌شود

مد ۱۲۸ نفره از بازی Battlefield 2042 حذف می‌شود

الکترونیک آرتز اعلام کرد که مد ۱۲۸ نفره Breakthrough از بازی Battlefield 2042 را در پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی حذف می‌کند و به ۶۴ بازیکن تقلیل پیدا می‌کند.

این تغییر در به‌روزرسانی ۴.۱ بازی که امشب ۱۹ می منتشر شود، اعمال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

EA در وب‌سایت خود نوشت:

هنگام بررسی بخش‌های موجود در All-Out Warfare، احساس کردیم که مدهای ۱۲۸ نفره برای Conquest مناسب‌تر هستند، جایی که فضاهای گیم‌پلی بزرگ‌تر هستند و تناسب طبیعی‌تر و بهتری برای گیم‌پلی سندباکس وجود دارد.

EA خاطرنشان کرد که تعداد بازیکنان کاهش خواهد یافت زیرا احساس می‌کردند مشارکت‌های هر بازیکن به‌ دلیل هرج‌ و مرج محض در طول مبارزه با حضور ۱۲۸ نفر در یک نقشه، کاهش یافته است.

جوخه‌ها در حالت ۶۴ نفره فرصت بهتری برای همکاری با یکدیگر، کنار زدن دشمن، پاکسازی یک منطقه و در نهایت محافظت از آن را دارند.

ما بر این باوریم که انتقال به مد ۶۴ نفره، سرعت لازم برای کارهای تیمی را باز خواهد گرداند و مراقب این موضوع هستیم که چگونه این تغییرات به بهبود تجربه بازی پیش از شروع فصل اول کمک خواهد کرد.

Battlefield 2042

در به‌روزرسانی ۴.۱ تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال شده است، از جمله بالانس مجدد سلاح با بهبود لگد زدن پایه و اصلاحات اسپشالیست‌هایی مانند Angel که دیگر قادر نیست با کیسه تدارکات خود Armor Plates بدهد و زمان شارژ سیستم تقویت Irish از ۲۵ ثانیه به ۲۰ ثانیه کاهش یافته است.

الکترونیک آرتز و دایس همچنان به توسعه بازی Battlefield 2042 ادامه می‌دهند که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در وضعیت بسیار بدی منتشر شد. در آخرین به‌روزرسانی بازی که چهار هفته پیش منتشر شد، سرانجام قابلیت چت صوتی به همراه موارد دیگر در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا