بازی

رویداد ۲۵ سالگی بازی Final Fantasy 7 هفته آینده برگزار می‌شود

رویداد ۲۵ سالگی بازی Final Fantasy 7 هفته آینده برگزار می‌شود

فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy 7) یکی از بهترین بازی‌های کلاسیک است که چند روز دیگر شاهد تولد ۲۵ سالگی آن خواهیم بود و اسکوئر انیکس رویدادی به این مناسبت برگزار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

این کمپانی ژاپنی اعلام کرده است که در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) و ساعت ۲:۳۰ بامداد (به مدت ۱۰ دقیقه) رویداد مورد نظر را برگزار می‌کند. Final Fantasy 7 بیست و پنج سال پیش در این تاریخ برای پلی استیشن ۱ به بازار عرضه شد. هدف اسکوئر انیکس از برگزار این مراسم دقیقا مشخص نیست، اما طرفداران امیدوار هستند که از پارت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ رونمایی شود. 

Final Fantasy 7

همچنین احتمال انتشار تریلری جدیدی از بازی بتل رویالِ موبایلی Final Fantasy 7: The First Soldier و بازسازی نسخه اصلی Ever Crisis برای موبایل نیز وجود دارد. The First Soldier تقریبا ۳۰ سال قبل از اتفاقات نسخه هفتم جریان دارد و از زاویه دید اول و سوم شخص پشتیبانی می‌کند. Final Fantasy 7: The First Soldier یک بازی شوتر با توانایی‌های جادویی است و برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

دنباله‌ی Final Fantasy 7 Remake از چند سال پیش در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز جزئیات و اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار ناچیز باقی مانده‌اند. بد نیست اشاره کنیم که ساخت ریمیک Final Fantasy 9 تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و نام این بازی در داده‌های مربوط به درز امنیتی دیتابیس سرویس GeForce Now نیز وجود داشت. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است


ماینکرفت #77 – ویجیلند رو به خاک و خون کشیدیم!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا