بازی

مستند پشت صحنه انیمیشن Arcane معرفی شد

مستند پشت صحنه انیمیشن Arcane معرفی شد

بدون شک یکی از بهترین آثار نتفلیکس در سال پیش انیمیشن ارکین (Arcane) بود که اکنون مستندی پنج قسمته از پشت صحنه و فرایند ساخت آن معرفی شده است. 

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید

همانطور که می‌دانید فصل دوم ارکین نیز در دست ساخت قرار دارد ولی استودیو رایت گیمز برای پر کردن فاصله بین دو فصل، مستندی پخش می‌کند که نحوه ساخت این اسپین‌آف از لیگ آو لجندز (League of Legends) را به ما نشان خواهد داد. رایت گیمز قصد دارد پخش این مستند را از اواسط تابستان آغاز کند و این کار را از طریق کانال یوتیوب خود انجام می‌دهد. 

این توسعه دهنده نام Bridging the Rift را برای مستند انتخاب کرده و در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) به صورت هفتگی شاهد انتشار ۵ قسمت آن خواهیم بود. هنوز اطلاعاتی از فصل دوم Arcane منتشر نشده، ولی شاید در رویداد Geeked Week خبری جدید از این انیمه منتشر شود. بدون شک همه طرفداران چشم انتظار بازگشت شخصیت‌هایی مثل Vi و جینکس هستند. 

ارکین

Arcane یک مجموعه فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که اصلا از شما نمی‌خواهد طرفدار چند ساله League of Legends باشید و دنیای آن را بشناسید. بیشتر داستان این سریال در شهری به نام Piltover جریان دارد. این شهر در آستانه تغییرات بزرگی است که می‌توانند روی تمام سرزمین Runeterra تاثیر بگذارند.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید


ماینکرفت #77 – ویجیلند رو به خاک و خون کشیدیم!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا