بازی

فروش سری Call of Duty از مرز ۴۲۵ میلیون نسخه گذشت

فروش سری Call of Duty از مرز ۴۲۵ میلیون نسخه گذشت

در میان اخبار و اطلاعاتی که شب گذشته در حین رویداد Summer Game Fest از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر می‌شد، اکتیویژن آمار به‌روزشده‌ی میزان فروش و بازیکنان را برای واشنگتن پست ارسال کرد.

اکتیویژن تایید کرد که این فرانچایز در طول عمر خود بیش از ۴۲۵ میلیون نسخه فروخته و بیش از ۳۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. بازی Call of Duty: Warzone که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد نیز بیش از ۱۲۵ میلیون نفر بازیکن دارد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

همچنین ثبت بیش از ۶۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان برای Call of Duty Mobile از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۹ تاکنون نیز تایید شد. در حال حاضر در استودیوهای بازی‌سازی اکتیویژن که به سری کال آو دیوتی اختصاص یافتند، بیش از ۳۰۰۰ نفر روی این مجموعه کار می‌کنند.

همانطور که اخیرا فاش شده بود، برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چندین و چند استودیو اکتیویژن به طور همزمان کار می‌کنند. استودیو Beenox مدیریت نسخه رایانه‌های شخصی را برعهده دارد و به همراه استودیوهای Toys for Bob، High Moon Studios، Raven Software و «دیگران» به استودیو اصلی اینفینیتی وارد کمک‌رسانی می‌کند.

Call of Duty

شب گذشته در رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ شاهد ویدیویی هفت دقیقه‌ای از گیم پلی بازی بودیم. طبق تصاویر و تریلر منتشر شده از Modern Warfare 2 به نظر می‌رسد بازی دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای خواهد بود و گیم پلی آن نسبت به بازی‌های قبلی از یکنواخت بودن فاصله خواهد گرفت تا یک بار دیگر طرفداران سبک شوتر و فرانچایز COD با یک عنوان جذاب مواجه شوند.

با رونمایی رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، یک خبر ناگوار نیز روز گذشته منتشر شد. عنوان جدید سری کال آو دیوتی روی کامپیوتر و کنسول‌ها ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در روز ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همینطور پی‌سی از طریق بتل نت و استیم منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا