رمز ارز

ماجرای هکری که ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه را نجات داد!

زمان مطالعه: دقیقه

آئورورا (Aurora) از طریق همکاری با پلتفرم ایمیون‌فای (Immunefi) – یک پلتفرم پیشرو برای پرداخت پاداش در ازای گزارش اشکال – به یک هکر کلاه سفید ۶ میلیون دلار پاداش پرداخت کرد.
آئورورا، راه‌حلی برای پل‌سازی و افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم، اعلام کرد که ۶ میلیون دلار جایزه به هکر امنیتی pwning.eth که یک آسیب‌پذیری حیاتی را در موتور آئورورا کشف کرده بود، پرداخت کرده است. گفته می‌شود که این آسیب‌پذیری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه را در معرض خطر قرار داده بود.
در ۲۶ آوریل، ایمیون‌فای گزارشی از pwning.eth در مورد یک نقص مهم در موتور آئورورا دریافت کرد که می‌توانست به استخراج بی‌نهایت اتریوم در ماشین مجازی اتریوم آئورورا، به وسیله تخلیه و انتقال استخر تو در توی اتریوم، منجر شود. در زمان کشف این آسیب‌پذیری، استخر این پروژه حاوی بیش از ۷۰ هزار اتریوم بود که حداقل ۲۰۰ میلیون دلار ارزش داشت.
اگرچه پروتکل‌های ارتباطی میان زنجیره‌ای، پروژه‌های مبتکرانه‌ای هستند، اما با این حال اخیراً هدف اصلی هکرها بوده‌اند. در ماه فوریه، یکی از بزرگ‌ترین هک‌های مالی غیرمتمرکز زمانی رخ داد که پل توکنی Wormhole بیش از ۳۲۱ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتالی خود را به دلیل حمله هکرها از دست داد.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا