رمز ارز

آیا رمزارزها، اوراق بهادار هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سناتور کریستن گیلیبراند و سناتور سینتیا لومیس معتقدند که اکثر آلت کوین‌های پیشنهادی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده احتمالاً طبق قانون جدید پیشنهادی آنها به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، آنها تأیید کرده‌اند که بیت‌ کوین و اتریوم به عنوان کالا طبقه‌بندی می‌شوند.
لومیس و گیلیبراند هر دو با ارزیابی گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، مبنی بر این‌که اکثر ارزهای دیجیتال با استناد به آزمون Howey، اوراق بهادار هستند، موافقند. این دو سناتور، این اظهارات را یک روز پس از انتشار جزئیات قانون نوآوری مالی، بیان کردند.
انتظار می‌رود لایحه جدید دو حزبی به شدت بر آزمون Howey تکیه داشته باشد تا مشخص کند که آیا یک رمزارز خاص به اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شود یا کالا. آنها افزودند که در تلاش هستیم تا دنیای دارایی‌های دیجیتال را در چارچوب نظارتی فعلی خود قرار دهیم.
سناتور لومیس اخیرا در مصاحبه‌ای با CNBC گفت:

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

ما زمان زیادی را صرف تعریف تست مدرن Howey کردیم. این تست چارچوبی است که توسط دادگاه عالی ایالات متحده برای تعیین اینکه آیا یک معامله به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری واجد شرایط هست یا خیر، تنظیم شده است و بنابراین، به عنوان یک وثیقه در نظر گرفته می‌شود.

در همین حال، راستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا، بر این باور است که بسیاری از دارایی‌های دیجیتال شبیه به کالاها هستند. به گفته بهنام، آنها بیشتر شبیه به دارایی هستند تا اوراق بهادار.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا