بازی

فروش The Last of Us Part 2 از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

فروش The Last of Us Part 2 از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

شب گذشته، شب مهم و بزرگی برای سری بازی‌های د لست آف آس بود. ناتی داگ مراسم زنده Summer Game Fest را با تعدادی اعلامیه جدید پایان داد که یکی از آن‌ها آمار فروش قسمت دوم بازی تاکنون بود.

دیگر اخبار شامل رونمایی از The Last of Us Part 1 برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی، اولین جزئیات از بازی چند نفره مستقل در حال توسعه و ارائه اطلاعات جدید از اقتباس تلویزیونی در شبکه HBO بود.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید

در همان حین، ناتی داگ و سونی نیز آمار و ارقام به روز شده‌ از میزان فروش بازی The Last of Us Part 2 ارائه کردند. در پست وبلاگ جدید سونی تایید شد که از زمان عرضه بازی در ژوئن ۲۰۲۰ و در مدت دو سال، بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان تا بهار امسال به فروش رفته است.

این دومین بار است که سونی آمار و ارقام فروش بازی را اعلام می‌کند. پیش از این در زمان عرضه ابتدایی بازی سونی اعلام کرده بود که در طی سه روز پس از لانچ، بازی حدود ۴ میلیون نسخه فروخته بود.

بازی The Last of Us Part 2 برای پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. ماه می سال گذشته نیز یک پچ بهبود یافته از این بازی مخصوص کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شد.

The Last of Us

در رابطه با سریال بازی نیز نیل دراکمن شب گذشته اشاره کرد که امروز فیلم‌برداری سریال به پایان می‌رسد و به صورت رسمی وارد پروسه تدوین خواهد شد. دراکمن در ساخت این سریال با شبکه HBO همکاری نزدیک داشته و حتی یکی از قسمت‌ها را کارگردانی کرده است. او علاوه‌ بر کارگردانی یکی از نویسندگان و تهیه کنندگان سریال نیز محسوب می‌شود.

به علاوه مد چندنفره قسمت دوم نیز با نام Factions به یک بازی مستقل تبدیل شده است و سال آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. همچنین این عنوان، داستان و شخصیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را خواهد داشت که گفته می‌شود داستان آن در قسمت دیگری از ایالات متحده رخ می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا