بازی

Summer Game Fest در سال ۲۰۲۳ با رویداد حضوری بازمی‌گردد

Summer Game Fest در سال ۲۰۲۳ با رویداد حضوری بازمی‌گردد

در پایان Summer Game Fest امسال، جف کیلی به طور کاملا قبل پیش‌بینی اعلام کرد که این رویداد بار دیگر در سال ۲۰۲۳ باز خواهد گشت. با این حال، یک تغییر وجود داشت: برنامه سال آینده یک رویداد حضوری و دیجیتالی خواهد بود.

جزئیات دقیق این که مراسم چگونه خواهد بود، در آینده مشخص خواهد شد. احتمالا شامل حضور حضار برای اجرای اصلی و همچنین یک «سالن نمایش» برای مطبوعات و طرفداران است تا دموهای بازی را امتحان کنند یا با توسعه‌دهندگان صحبت کنند، اگرچه جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

البته Summer Game Fest عملا همچنان ادامه دارد. بلافاصله پس از رویداد اصلی، Day of the Devs مجموعه‌ای از عناوین مستقل را ارائه کردند. این رویداد با برنامه ایکس باکس و بتسدا در روز یکشنبه به پایان می‌رسد. می‌توان تصور کرد که رویداد حضوری می‌تواند شامل چندین ارائه دیگر و همچنین یک سالن همایش سنتی باشد.

Summer Game Fest E3

چشم‌انداز رویداد حضوری، بار دیگر مسائل احتمالی حول بیماری کرونا را مطرح می‌کند. در حالی که در همایش‌ها یا رویدادهای عمومی اغلب الزامات ماسک و یا الزامات واکسن رعایت می‌شود، با این حال ثابت شده که این امر برای جلوگیری از موج بیماری کافی نیست. بسیاری از همایش‌ها نیز وجود داشتند که چنین الزاماتی را نادیده گرفتند و منجر به پخش شدن بیماری میان مردم شدند.

در حالی که ESA چند روز پیش اعلام کرد که مراسم E3 قطعا در سال ۲۰۲۳ بازخواهد گشت، به نظر می‌رسد امپراتوری رسانه بازی‌های جف کیلی همچنان تاج و تخت را در اختیار داشته باشد. با این حال، نگرانی‌های مداوم در مورد رویدادهای حضوری ممکن است مانع از موفقیت کامل آن شود.


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا