رمز ارز

نتایج جالب یک نظرسنجی درباره ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: دقیقه

روزنامه مشهور بریتانیایی The Economist، از ۳۰۰۰ نفر در کشورهای در حال‌ توسعه و توسعه‌یافته – از ایالات‌متحده و بریتانیا گرفته تا ویتنام و آفریقای جنوبی – در خصوص ارزهای دیجیتال نظرسنجی کرده است.
حدود ۳۷ درصد این افراد گفته‌اند که طرفدار قانونی‌شدن بیت کوین یا دارایی‌های دیجیتال دیگر در کشورشان هستند، ۴۳ درصد اعلام بی‌طرفی کرده و ۱۸ درصد با آن مخالفت کرده‌اند.
در این نظرسنجی، بیش از ۶۰ درصد افراد گفته‌اند که به خرید و نگهداری توکن‌های NFT فکر می‌کنند و تنها هفت درصد با آن مخالف بودند.
همچنین، ۳۴ درصد شرکت‌کنندگان نسبت به استفاده از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز یا DeFi، نگاه مثبتی داشتند و ۱۷ درصد نیز با آن مخالف بودند.
به‌ جرات می‌توان گفت که همه‌گیری بیماری کرونا، مسیر شبکه‌های پرداخت را نیز تغییر داده و بسیاری از افراد به تسویه حساب‌های دیجیتالی روی آورده‌اند.
در این نظرسنجی نیز، ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که انتظار دارند کشورشان در دو سال آینده، بدون پول نقد شود. همچنین، ۱۳ درصد نیز گفته‌اند که هم‌اکنون از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های آنلاین خود استفاده می‌کنند.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۲۵ درصد آمریکایی‌ها، خواهان قانونی شدن بیت کوین هستند. تحقیقات انجام‌شده توسط موسسه YouGov نیز نشان می‌دهد که تقریبا ۳۰ درصد آمریکایی‌ها از تجربه مشابه السالوادور در قانونی کردن بیت کوین، استقبال می‌کنند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا