رمز ارز

در صورت پیروزی در دادگاه، قیمت ریپل چقدر افزایش خواهد یافت؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل امیدوار است که بتواند بر اساس این فرضیه که در نبرد حقوقی طولانی مدت خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز خواهد شد، در سال 2022 شاهد افزایش قیمت عظیمی باشد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

اسناد هینمن باعث نجات ریپل می‌شوند؟

به گزارش سایت کوین تلگراف، در 29 سپتامبر، قاضی دادگاه این پرونده، قاضی آنالیسا تورس، به کمیسیون SEC دستور داد تا اسنادی را که توسط ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تهیه شده بود، منتشر کند.

ریپل معتقد است که هینمن ممکن است این اسناد را در مورد اتر (ETH)، توکن بومی بلاک چین اتریوم، نوشته باشد. این اعتقاد در درجه اول به این دلیل است که هینمن در سخنرانی خود در اجلاس یاهو فاینانس در ژوئن 2018 همین موضوع را اعلام کرده بود.

ریپل می‌تواند از نوشته هینمن به عنوان شواهدی استفاده کند که نشان می‌دهد توکن بومی این بلاک چین، XRP، برخلاف آنچه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در دادخواستی که در دسامبر 2020 ارائه شده، ادعا کرده، نباید به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود.

از آن زمان ریپل از بسیاری از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال، از جمله Coinbase و Bitstamp حذف شده است. در نتیجه، اکنون در میان ارزهای دیجیتال برتر به عنوان موردی در نظر گرفته می‌شود که در طول رونق بازار کریپتو در سال‌های 2020-2021 نه افت محسوسی کرده و نه رکورد بالایی را ثبت کرده است. این مورد نشان‌‌دهنده احتیاط سرمایه‌گذاران است.

برخی ممکن است استدلال کنند که از نقطه نظر تحلیل تکنیکال، قیمت ریپل در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال ارزش کمتری برای سرمایه‌گذاری دارد. اما با توجه به افزایش 20 درصدی توکن در یک روز پس از دستور جدید قاضی تورس، برد ریپل ممکن است بازی را تغییر دهد.

تحلیل نموداری وضعیت ریپل

از نقطه نظر تکنیکال، ریپل با یک افزایش قیمت 50 درصدی تنها یک بریک اوت فاصله دارد. قابل ذکر است، این توکن اکنون در تلاقی یک خط روند نزولی چند ساله، یک سطح حمایتی و یک خط فیبوناچی قرار دارد که همگی نزدیک به سطح 0.57 دلار در حال حرکت هستند. یک حرکت مثبت به نفع ریپل در دادگاه می‌تواند به این رمزارز کمک کند تا به طور قاطع از این تلاقی عبور کند.

در صورت پیروزی در دادگاه، قیمت ریپل چقدر افزایش خواهد یافت؟
نمودار قیمت هفتگی XRP/USD.

چنین بریک اوتی می‌تواند قیمت ریپل را به سمت خط بعدی فیبوناچی نزدیک به 0.72 دلار بالا ببرد که به معنای بیش از 50 درصد رشد قیمتی است. برعکس، یک عقب‌نشینی می‌تواند این رمزارز را به سطح حمایت قبلی خود یعنی 0.31 دلار برساند که 35 درصد از سطوح قیمتی فعلی پایین‌تر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا